2020 Jean-Michel Basquiat x Barbie

Môj 7. prírastok tohto roka. :)



Keď boli ohlásené bábiky pre rok 2020, bola tam aj Barbie inšpirovaná Jeanom-Michelom Basquiatom, povedal som si, že to určite nebude nič pre mňa, lenže potom nemecká dílerka dostala tovar (oficiálne ju ešte Mattel vtedy nevydal a teraz sa tá istá situácia zopakovala s jednou novou BMR :D ) a videl som, že ide o niečo veľmi avantgardné, lenže som zbadal jej nádhernú tvár, nemohol som tomu uveriť, že je späť tvár Nichelle 1990!!! Moja úplná srdcovka. Túto tvár sme už nevideli 8 dlhých rokov. Mám veľmi rád jej črty tváre, tie pery a celkovo. Je to úžasná zberateľská černošská tvár, i keď v našich krajinách, nie je veľmi obľúbená. :(

Potom sa začala objavovať na českých a slovenských online obchodoch bez oficiálnych obrázkov od Mattela, lebo ten sa tváril, že ani neexistuje. Tak som si našiel najlacnejšiu na vrabciak.sk a objednal a prišla a je krásna. Áno, na prvý pohľad je to chaos. Avšak, pri bližšom pohľade je všetko prepracované a dáva to zmysel, oblečenie zdobia obrazy umelca, koruna má svoj význam, účes zodpovedá umelcovi a v balení fakt vyzerá ako zberateľský kúsok.

Okrem toho, že je to umelecké zberateľské avantgardné dielo, je úžasná aj na prezliekanie a hranie. Má telo pivotal, čiže je kĺbová a zároveň vyzerá elegantne ako keby bola na Model Muse tele. Je to pravé zberateľské telo. Hlava je malá, žiadny pátrací balón a maľba fakt zberateľská. Líčenie očí je nádherné, farebne s očnými tieňmi ladia jej nechty. A aj tie tmavé pery sú úžasné. Vlasy sú síce relatívne krátke a sú to tie zapletané černošské vlasy, čiže textúra nie sú klasické vlasy. Farba pleti je ako mali černošky v 90.rokoch, potom SIS Kara, Basics 1.0 Adria, Basics 3.0 Mbili, tento odtieň v súčasnosti nie je až taký častý, buď sú bábiky bledšie alebo tmavšie. Je úžasná, pre mňa bábika tohto roka!!!

Je paradox, že keď som už mal svoju a dal som jej fotky do zahraničných skupín, americkí zberatelia boli prekvapení, čo je to za bábika, lebo v USA sa ešte nepredávala. :D V osobnej konverzácií s jej dizajnérom Carlyleom Nuerom som sa dozvedel, že kým ju Mattel nepredstaví svetu, nemôže sa ani on k nej hlásiť, ale aspoň som mu osobne (virtuálne poďakoval). :) Carlyle mi napísal, že čakal na vhodnú príležitosť na použitie tváre Nichelle 1990 a keď dostal tento projekt, vedel, že nastal čas ju využiť. Vraj je Basquiat projekt jeden z jeho najobľúbenejších projektov, na ktorých pracoval. :)

Tak teraz ju už však pozná celý svet. :)

Mám to rád, keď Mattel vydá niečo takéto zaujímavé, konzervatívni zberatelia nemajúci radi staršie tváre sa síce paprčia, ale ja mám obrovskú radosť.:)

Odfotil som ju aj v pôvodnom stave, aj prezlečenú. Len účes som nemenil. Na fotkách má ešte kartón zakrývajúci jednu z jej nôh. Oblečenie obsahuje sako, košeľu, kravatu, opasok a nohavice, tá sa kombinovať aj s iným oblečením. Na fotkách ju vidíte aj v tričku od Marušky, šortkách od Marušky, fashion fever tope, rifliach od Janky, koženej bunde od Janky, šatách od Jude Deveraux Raider Barbie, svetri od Věrky, čiernych šatách od Janky, šatách od topmodelky Barbie, nohaviciach od Joan Jett a sukni z Barbie sady.

P.S. Ja som vložil do článku fotky ako vždy, prosím nepíšte mi, že sa to vidíte nenormálne a že má s tým niečo urobiť, pretože nemám, čo. Blog.cz blbne a po čase sa fotky v článkoch vracajú do pôvodnej podoby. Tak skúste navštíviť môj blog viackrát, raz to bude hádam zobrazovať dobre. :)



































Nabudúce dvojča už predstavenej bábiky. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí