2018/2019 Graduation Day Barbie

Môj 6. prírastok tohto roka má zaujímavý príbeh. :)

Kolekcia Graduation Day vyšla v roku 2018, s tým, že sa promofotky objavili na konci roka 2017. Boli to 3 verzie - blondína s tvárou Millie, Hispánka s tvárou Neysa a černoška s tvárou Mbili. Navrhla ich Kelley Lindberg boli vlastne v 2018 namiesto narodeninových. Osobne ma nezaujali. Potom na konci roka 2018 pribudla ešte 4. verzia a to táto orientálna. Čiže neviem, či ju zaradiť do 2018 alebo 2019, v tvárovom prehľade som ju mal v 2019.

Zaujímavosťou tejto Barbie je to, že je jedna len z dvoch zberateľských s tvárou June, ktorá je v playline bežná a značená 2016, v zberateľskej veľkosti hlavy je však značená 2018. Okrem toho tvár June má viditeľné zuby, ale táto Barbie a ešte jedna playline sú jediné dve, ktoré tie zuby majú zamaľované. Na fotkách mi to pripadalo vždy divne, ale naživo je to celkom fajn.

Táto Barbie sa tak často ako jej ostatné 3 kolegyne na ebayi nevyskytuje. Preto, keď som ju videl nahú v aukcii, ktorá končila o 3 dni, nikto tam neprihadzoval a počiatočná suma bola 14 dolárov bez pošty a pošta len 8 dolárov, len tak som prihodil, že vyskúšam a povedal som si, že ak ma niekto prebije, tak skončím. Nakoniec ma niekto prebil a stála 16 dolárov a nakoniec som to nenechal tak a prihodil som na 32 (viem čudná suma). Pár minút pred koncom aukcie som víťazil s cenou 17 dolárov, ale tesne pred koncom sa vrátil konkurent a začal prihadzovať a zastavil sa pred mojou maximálnou cenou. Tešil som sa, že som vyhral a pochválil som sa aj na facebooku, že budem mať novú tvár na MM tele. Zaplatil som a ďalší deň mi prišla správa z ebaya, že predajkyňa mi vracia peniaze, ako dôvod bolo uvedené "predajcovi sa minul tovar/tovar je poškodený". Tak to bolo pre mňa divné!

Začal som pátrať a všimol som si, že sa zrazu všetko poštovné u predajkyne zvýšilo z 8 dolárov na 20. Tak som poslal predávajúcej správu, že ja bábiku chcem a zoberiem ju aj s vyšším poštovným, keď už som ju vyhral. Odpísala, že ebay jej nejako zmenil to poštovné na 8 dolárov, čo bolo nereálne a že mi ju predá za kúp teraz 30 dolárov + 20 dolárov poštovné a mám si stanoviť čas, kedy ju vyvesí. Tak som si dal 20.00 na ďalší deň, striehol som a nič. Na druhý deň mi predajkyňa napísala, že si nevšimla moju správu, že ju vyvesí v ten deň. Tak som zas striehol, ubehlo 15 minút a nič, v tom prišla správa, že je v práci, ale má pauzu a ide ju vyvesiť a tak sa aj stalo a kúpil som ju nanovo. Predajkyňa uviedla na jej balenie, že cena je 8 dolárov, takže sa vyhla colnici. :)

Bábika má nádherné vlasy, sú úžasne husté a držia tvar bez gélu. Je tak inak krásna ako ostatné Barbie. Tá pleť je veľmi bledá, niečo ako Chriselle Lim Mari. Na fotkách v imitácii šiat Fashion Fever Barbie 2008 a mikine a rifliach od Janky Edrovej.




















Nabudúce tohtoročná novinka, ktorá zberateľov rozdelila do dvoch táborov. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí