2006 Barbie Loves Benetton Beijing

Ďalší prírastok tohto roka. :)



Zberateľ Tom mal pred časom záľubu nakupovať z talianského ebaya bábiky z kolekcie Barbie Loves Benetton. Túto kolekciu som mal vždy veľmi rád, pretože boli skvelo kompatibilné s Fashion Fever. Ale už som si vravel, že teraz hromadím len zberateľské na MM telách, občas nejakú Fashionistas. Ale nakoniec som podľahol, pretože Beijing (Peking) sa mi vždy zdala byť prekrásna. Má Tvár Goddess 1998, táto tvár na ázijsky vyzerajúcich bábikách je dokonalá, zatiaľ som takýto druh Goddess ešte nemal, mám Indiánku, černošky, mulatky, belošky, ale orientálky nie. Takže, je moja prvá. Len, škoda, že pre ňu platí veta Lenky-Nauriel, že hlavu má ako pátrací balón. :D

Peking je benettonka v širšej krabici s náhradným oblečením. Každá z troch vĺn benettoniek sa skladala zo štyroch bábík v užších tubách s jedným oblečením a jednej, ktorá mala aj náhradné oblečenie. V prvých dvoch vlnách bola tá bonusová vždy blond Mackie - Helsinki a Capri, avšak Peking túto tradíciu narušila. To, že bola už úplne posledná benettonka ukazuje, že má ružový stojan ako ff, nie biely ako benettonky.

Veľmi sa mi páči jej bláznivý účes, len škoda, že po vybalení sa jej začal rozpadať. Oblečenie je úžasné, to mi chýba v súčasnej dobe v playline. Je síce mierne bláznivé a veľmi farebné, ale stále vkusné, čo sa o súčasnom oblečení nedá povedať. Je to už trochu nezvyk mať bábiku s belly button telom so skrytými kĺbmi v kolenách, keďže teraz prichádzam do kontaktu s inými typmi tiel. V krabici mala už mierne vykrivené nohy, našťastie po vybalení je to fajn.





















Nabudúce novinka tohto roka. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí