2011 Sydney Opera House Barbie

Môj druhý prírastok roku 2020.


Kúpil som ju na pretelenie pre Very Velvet Kiru, prišla bez šiat, topánok a náušníc.
Toto je pôvodný stav:
Na prome sa mi zdá byť krajšia. Ono vždy mi je ľúto použiť nejakú bábiku ako darkyňu tela, ale po tvári Kira na Model Muse už túžim dlho, tak si to vyžaduje obeť. Bál som sa, že keď Sydney príde, bude sa mi páčiť a okrem štandardnej ľútosti, ktorú by som mal z každej aj tej najškaredšej bábiky, bude mi ju ľúto obrať o telo, lebo bude ešte aj nádherná, ale to sa našťastie nestalo a som už vnútorne vysporiadaný s tým, že im s Kirou Nikky prehodí telá.

Samozrejme Sydney nie je škaredá, ale mám pocit, že existuje veľa iných Mackie, ktoré sú krajšie. Ale za svoju obeť, že daruje telo VV Kire, dostane u mňa trvalý pobyt na Kirinom pôvodnom tele. :D
Tak tu sú jej fotky, na jej pôvodnom tele, zatiaľ je stále na ňom, na dvoch fotkách môžete vidieť aj moju druhú blond Mackie na MM tele. :)
Nabudúce niečo staršie a prekvapivé. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí