2010 Barbie Basics 1.0 Model 5

Tretí prírastok roku 2020. Teda zakúpením bol tretí, príchodom až štvrtý. Prehodil som ich navzájom.


Tejto Snehulienke a zlej kráľovnej v jednom som roky odolával. Nie, žeby nebola pekná, ale vždy mi na nej niečo vadilo. A pritom mám rád tvár Kayla/Lea 2000, výrazné líčenie, dlhé vlasy bez ofiny a aj drsne vyzerajúce bábiky, ale tu to na mňa nejako neúčinkovalo. Ale stala sa taká situácia, že z Basics mám vždy aspoň jednu zástupkyňu (zástupcu) za každú tvár/ každé číslo okrem Kayly(čísla 5). Na ebayi som náhodne natrafil na ponuku za 34 dolárov vrátane poštovného, tak som ju kúpil. Lenže tá cena a fotenie detailu tváre zboku, i keď u predajcu so 100% hodnotením, mi malo byť podozrivé.

Avšak musíme si najprv zrekapitulovať jej cestu. Takže, prešla sa po USA, až skončila v Chicagu, potom prišla do Viedne, ale vrátila sa následne opäť do Chicaga, potom zas do Viedne, z ktorej išla do Varšavy, odkiaľ späť do Viedne, potom na colnicu na Slovensko a zas do Viedne a potom konečne na Slovensko, kde aj ostala. :) Asi ide len o nejakú chybu, pretože si to neviem reálne predstaviť. :D

No, tak prišla, po tom ako sa túlala. Paradoxne táto divná cesta bola do sledovania zaradená dodatočne, niekoľko dní sa s ňou nič nedialo, pohla sa, až keď som začal otravovať Slovenskú poštu. No a samozrejme, hneď po odbalení som si všimol, prečo bola taká lacná, pretože má každé oko iné! No, čo už, už ostane, nebudem ju fotiť zblízka. :D

Na fotkách pózuje v imitácii jej pôvodných šiat a tričku od Janky Edrovej a Mattel sukni.



















Nabudúce pôjdeme na staršiu playline. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí