Prírastky roku 2019

Prehľad prírastkov za rok 2019.

Moschino
Prekvapivá kúpa, niekoľko rokov som po nej pokukoval, nakoniec som ju kúpil. :) Moja prvá Millie otvorené ústa na nekĺbovom Model Muse tele. :) Jej vlasy sú super. :) Kúpená na ebayi.


Styled by Iris Apfel
Návrat tváre Marisa 2003 som proste musel mať. :) Je to len moja druhá klasická Marisa. :) Kúpená od Iski Kavicka.


Puma AA
Nová tvár Selma 2017 do mojej zbierky a mikina s funkčným zipsom, pre mňa neodoľateľné veci. :) Bola moja prvá zberateľská s telom Made to Move. :) Kúpená od Iski Kavicka.



Harley Davidson 5 AA
Prekrásna Asha s úžasnými vlasmi a pretelená na MM telo, tú som proste musel mať. :D Kúpená od Iski Kavicka.




Birthday Wishes 2019 AA
Konečne tvár Christie 1987 na MM telo ešte s úžasným afrom a krásnou maľbou, musel som ju mať. :) Kúpená na Ebayi.

Barbie Basics 1.5 model 3
Nádherná ryšavá Steffie, ktorá sa mi vždy páčila a proste Basics, podľahol som. :D Kúpená od Iski Kavicka.



Chiffon Ball Gown
Úžasné prekvapenie od ešte úžasnejšej Nikky, ktorá mi darovala túto Platinum label Barbie k narodeninám. :O Prekrásna Mari na MM tele, dokonalé obohatenie mojej zbierky. :)

I Can Be Scientist
Stále neviem úplne odolať playline a ešte keď sa aj mame páčila, tak musela u mňa skončiť. No, musím predsa podporovať tvár Kira. :D Kúpená v Tescu.

Star Trek Kirk
Opäť spontánna kúpa, ale Ken s vlasmi, to je jednoducho potrebná vec. :D Navyše túto tvár mám rád. :) Kúpený od Iski Kavicka.




Speed Racer Trixie
Táto zaujímavá Diva na tele MM ma lákala už dávno. Má úžasnú maľbu. Tvár Diva je moja srdcovka. Kúpená od Iski Kavicka.



Fashionistas č. 78
Síce tvár Neysa nemám rád, táto má super maľbu, tak u mňa skončila. :) Moja prvá playline Neysa. Kúpená v Alltoys.

Yule Ball Hermiona
Kolekcia Harry Pottera ma veľmi lákala, odolávam len vďaka plastovým vlasom chlapcov, ale Hermione som neodolal. :D Kúpená v Dráčiku.

Inspiring Women Frida Kahlo
Nuž dlho som uvažoval, ale MOTM Nichelle sa nedá povedať nie. Dokonca podstúpila aj depiláciu obočia. :D Kúpená od Iski Kavicka.




Holiday Celebration 2000 AA
Krásna Asha z minulosti, pre mňa s dokonalou maľbou, kedysi som ju veľmi chcel, tak je u mňa. :D Kúpená od Iski Kavicka.



Daria Shopping Queen
Daria je Daria, to je pojem, ešte keď je na pôvodnom tele. :) Kúpená od Iski Kavicka. Neskôr mi ešte Věrka predala aj jej pôvodné oblečenie. :)



Holiday 2019 AA
Shani, nedokážem povedať nie. Je úžasná, pravá vianočná Barbie. :) Kúpená na Ebayi.

Fashionistas č. 106
Nová tvár do zbierky. :) Kúpená v Alltoys.

Fashionistas č. 122
Ďalšia nová tvár do zbierky a ešte ryšavé vlasy, no super. :) Kúpená v Alltoys.

Pop Life Ken
Môj dlhoročný sen. Úžasná retro tvár s pravými vlasmi a skvelým oblečením. Kúpený cez Nikky na Ebayi. :) Darček samému sebe k narodeninám. :)

Styled by Chriselle Lim
Bolo úžasné prekvapenie, že sa tvár Mari minulý rok zas vrátila. :) Oblečenie z tejto bábiky má Iski, telo Mary Marinka a ja mám hlavu. :D Telo je od Nikky. Je to prekrásna bábika. :) Kúpená cez Iski.

Rose Splendor
Pôvodne len darkyňa tela, ale zostala pokope, je nádherná. :) Kúpená od Iski Kavicka.


BMR 1959 Biker Shorts
Kolekcia BMR si získala fanúšikov nie hneď, ale až časom. Ako prvá z tejto kolekcie prišla táto Mbili s netradičnou ázijskou maľbou. Kúpená od Iski Kavicka.


Fairy Kingdom Ken
Už dlhšie som o ňom uvažoval, nakoniec ako vianočný darček odo mňa sebe. :D Nová tvár do zbierky a úžasné vlasy. Kúpený na ebayi.



Very Velvet Kira
Nádherná Kira kúpená na Ebayi. :)



Tak teraz sa môžeme presunúť do roku 2020. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí