1998 Very Velvet Kira

Posledný prírastok roku 2019. :)



Toto je veľmi prekvapivá kúpa, vedel som, že v BMR 1959 bude Kira a tak som mal plán, že keď vyjde, dám si ju preteliť na Model Muse telo a konečne budem mať tvár Oriental/Kira 1980 na MM tele. Ale vyšli promofotky a mala zuby a má veľké diery po vybratí náušníc a celkovo sa mi nehodila na elegantné telo Model Muse a preto som začal hľadať na ebayi iné možnosti a tam mi vyskočila táto krásna nahá Kira, jej maľba je krásna a jemná a nemá zuby. :D Dokonca sa páči aj ľuďom, ktorí túto tvár nemajú radi. Samozrejme túto bábiku poznám už dlho, ale nikdy som sa seriózne nezaujímal o jej kúpu.

Kúpil som ju 10.11.2019, cestovala na predvianočné obdobie kúpy celkom rýchlo, 17.11.2019 bola vo Varšave, avšak odvtedy žiadne info, kontaktoval som slovenskú poštu, nič nevedeli. Zrazu 20.12.2019, po viac ako mesiaci bol nový záznam zas z Varšavy, na ďalší deň bola vo Viedni a 23.12.2019 pred Vianocami konečne prišla. Pravý vianočný zázrak. :D Medzitým som však kúpil cez Nikky aj druhý kus, pretože som bol presvedčený, že táto už nepríde. Nakoniec mi príde vhod, že budem mať dve. Prečo? Pretože bábiky z kolekcie Very Velvet majú špecifické telo, ktoré je prechodom z tela Shani na telo Belly Button, čiže je štíhle ako Shani, ale nemá otočný pás a má pupok ako Belly Button. Čiže bude fajn mať jednu pretelenú a jednu s unikátnym telom. Toto telo mali mať aj bábiky Really Rad, ktoré však nikdy nevyšli, skončili len ako prototypy.

Kira je ešte na svojom pôvodnom tele. Má krásne decentné náušnice. Vlasy má prekrásne a husté. Sú uchytené gumičkou, ktorá vyzerá ako čelenka. Čiže nie je to kovová korunka, ale látková gumička. Na fotkách má šaty od Šípkovej Ruženky 1999. :)

Pôvodný stav, môžete tam vidieť aj Barbie, Teresu a Christie. Christie má reálne fialové šaty, len na fotke to nevidno. V Európe sa predávali len blondína a hnedovlasá Barbie s tvárou a účesom ako blondína v šatách od Kiry:

Tak tu sú fotky:

















Nabudúce zosumarizovanie roku 2019 a potom hor sa na prírastky 2020. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí