2009 Pop Life Ken

19. prírastok tohto roku je veľká vzácnosť.:)



V roku 2009 som sa ešte v Barbie neorientoval tak, ako dnes. Keď som videl Pop Life dievčatá, nebol som z nich nadšený, ale o pár mesiacov sa objavili promofotky tohto Kena a ja som sa strašne tešil, plánoval som, že bude môj, ale potom som zistil, čo znamená Platinum Label. :( V tej dobe to znamenalo pod 1000 kusov, dnes to znamená zas niečo iné. Takže, Ken pristál na zozname "snívajte s nami". :(

Roky utekali, občas som sa na ebayi pozrel na koľko je, vydesil som sa a zas som na chvíľu naňho zabudol. Tento rok sa však objavil za celkom fajn cenu (uňho, nie všeobecne u bábík), ale predajca neposielal k nám. Tak sa zjavila dobrá víla Nikky, ktorá mi ho kúpila a následne odovzdala. Takže, je Nikky namočená do kúpy oboch mojich Platinum Label bábík, ako už viete tento rok som od nej dostal Chiffon Ball Gown Mari. A Kena, ktorý má dokonca aj meno Nicholas, ste videli už u nej na blogu. :)

Ken má retro tvár Ken 1968, ktorá sa mi však veľmi páči. Už mám Mod Hair Kena z roku 1973 s touto tvárou. :) Telo je to gymnastické, čo majú napríklad aj Aragorn, Legolas, Kirk či Speed Racer. Oblečenie je komplet okrem pestrej kravaty. Nemá okuliare a ani svoju stoličku.


A teraz moje fotky. :)















Nabudúce si predstavíme novinku z tohto roku. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí