2019 Holiday Barbie AA

Tak a máme tu 16. prírastok tohto roku, ktorý nám prinesie trošku vianočnej atmosféry. :)



Nejako sa stalo, že posledné roky som začal kupovať vianočné Barbie. Tento rok ich navrhol Bill Greening. Áno, sú zas červené. :( Blondína je obligátna Millie, ktorá sa mi páči menej ako minuloročná, ktorú som tiež nekúpil, takže rozhodne som nechcel kúpiť ani 2019. Hispánka je tento rok Neysa, tak ako v 2016, ktorú mám, takže tiež som po nej netúžil. Ale zachránila to černoška. Bill prekvapil využítim tváre Shani 1990.

Na krabici je napísané, že počas Vianoc sa máme usmievať širšie a to tvár Shani úplne evokuje. Pre mňa je Shani špeciálna kategória, žiadna usmiata mattelácka tvár pre mňa nie je taká pozitívna, krásna, evokujúca detstvo, pocit radosti, bezpečia a Vianoc. :D Takže, dokonalá tvár pre vianočnú Barbie, je zaujímavé, že doteraz nikomu nenapadlo ju využiť pre vianočnú Barbie. :)

Šaty tento rok pôsobia luxusnejšie ako posledné roky. Aj látka je krajšia a na dotyk príjemnejšia. Motív lízatka je tiež super. :) Vlasy sú také černošské, nie úplné afro, ale ani typické vlny. Oči sú síce veľké, ale na nej mi nevadia. :) Keď táto Barbie vyšla, mnoho zberateľov bolo z nej sklamaných, lebo vraj vyzerá ako kópia narodeninovej z 2017. Ale podľa mňa sú totožné len v obočí a farbe pleti. Nohy nemá tie lacne pôsobiace odľahčené.Avšak po vyzutí ma čakal šok, z toho ako hrozne zničene jej chodilá vyzerali. :(

Bábiku som zakúpil na ebayi už dávnejšie, keďže u nás černošku nemali ani minulý rok (v ČR bola) a zatiaľ som videl na predaj u nás tento rok len blondínu a brunetu, takže černoška u nás asi zas nebude. :(

Teším sa, že klebeta o tom, že zrušia vianočné Barbie nebola pravdivá a mali by sme ich vidieť aj budúci rok. Dúfam, že ostanú na tele Model Muse a že nebudú mať červené šaty. :D

A fotky:
























Porovnávačky s BW 2017. :)










Nabudúce pôjdeme do playline. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí