2019 Harry Potter: Yule Ball Hermione Granger

A máme tu 12. prírastok tohto roka.



Som veľký fanúšik Harryho Pottera. Veľmi ma potešilo, keď Mattel minulý rok ponúkol bábiky z tejto série, ale môj sen bol mať bábiky podľa 4.filmu. Potom sa na jar objavil český katalóg, kde sa bez fotiek nachádzala kolekcia Vianočný ples, veľmi som sa tešil. Vravel som si, že to je úžasné a chlapci majú v tom filme dlhšie vlasy ako v iných, tak hádam budú mať našité vlasy, potom vyšli bábiky podľa kórejskej kapely BTS, ktoré mali vlasy, tak som to bral ako hotovú vec, že budem vlastniť Harryho a Rona s pravými vlasmi. Potom prišli promofotky a zas gumené vlasy!!!!! :( Nakoniec som si povedal, že to prehltnem, ale po stretnutí naživo, som nalomený dať šancu len Harrymu. Ron ma sklamal, na krabice vidno vlasy ideálne pre našitie, no plastový Ron má vlasy, ktoré nezodpovedajú tomuto vzhľadu, skôr vzhľadu z inej časti série. :(

Ale k Hermione, tá bola jasná od začiatku, že ju kúpim a tak sa jej stalo. Ja podobu s Emmou Watson vidím. Najprv som ju až tak nevidel, ale čím ďalej tým sa mi podobá viac a viac. Vlasy má pomerne husté, ten nádor na hlave je zahnutá vrchá polovica jej zopnutých vlasov, okrem toho má 3 lokničky. Účes tiež nie je 100% zhoda s filmom, ale aspoň nemá tie vlasy gumené. :D Šaty sú obstojné. Telo je zvláštne, najmä tie mega chodidlá k útlemu zvyšku, je značené 2018, takže pôjde o niečo úplne nové. Hlava naživo nepôsobí až tak nafúknuto ako na fotkách. :) Pehy na tvári sú super.




















Porovnanie s nízkou Fashionistas


Porovnanie chodidiel s chodidlami Model Muse bábiky, ktorá ešte nebola na blogu. :) Hermionine chodidlá sú tie bledšie a väčšie. :)



Nabudúce pôjdeme opäť do zberateľskej edície a pripomenieme si jednu inšpiratívnu ženu. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí