2018 Fashionistas Floral Frills 78 Curvy

Môj 11. prírastok tohto roku je moja tretia plnoštíhla Fashionistas. Ide o môj druhý playline prírastok tohto roka.



Tvár Neysa 2014 patrí medzi moje neobľúbené tváre, doteraz som mal v zbierke len jej zberateľskú verziu 2015 ako Holiday 2016, ale predsa len u mňa skončila aj jedna playline verzia. Jej maľba sa mi vždy páčila najmä tmavé pery a aj vlasy má super. To oblečenie sa mi však nikdy nepáčilo, pripomína mi batoľa. :D

V tejto dobe už táto Barbie nie je až tak častá ako bola minulý rok, ale mal som možnosť vybrať si z dvoch kusov naživo v obchode, tak som využil príležitosť a kúpil som ju. :)
















Nabudúce pôjdeme do filmového sveta. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí