2009 Ken Doll as Captain Kirk

Predstavujem môj 9.prírastok tohto roka a prvého Kena tohto roka. :D



Bol som v meste a keď som sa išiel najesť, zapol som si Messenger a tam mi písala Iski Kavicka, že si robí veľký balík a rozhoduje sa, čo doň zobrať, tak mi napísala, aké sú možnosti a bol tam aj Kirk, nad ním som už veľmi dávno uvažoval, predsa len Ken s našitými vlasmi sa vždy zíde, tak som išiel do toho. Kirk je super, je len vystavený, má aj svoju výbavu. :)

Tento Ken je založený na Kirkovi z filmu z 2009, kde ho hral Chris Pine, podoba je len veľmi jemná, má tvár Ken 2005 a telo má kĺbové 1975/1999, ktoré mali vlastne všetci kĺbová Kenovia pred rokom 2010 a príchodom blond Harley Davidson Kena a jeho mužského pivotal tela. :) Vrchný diel oblečenia je len 1 kus, čiže to zlaté a čierny rolák sú 1 kus, ale aspoň je na patentky. Na temene má dosť nariedko našité vlasy. Maľba je veľmi vydarená.

Tu sú fotky. :)














Nabudúce si predstavíme jeho spolucestovateľku, ktorá je o rok staršia. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí