2008 Speed Racer Barbie

Môj 10. prírastok tohto roka. Nad Trixie som už uvažoval veľmi dávno, tento rok som ju dražil, ale nevyhral som. Iski Kavicka si zas robila veľký balík u toho istého predajcu a mal ešte ďalšiu Trixie, tak mi ju zobrala. U nej na ňu čakal Kirk a potom ešte obaja počkali na Trixino oblečenie. :)


Trixie je postava z animovaného seriálu Speed Racer, ktorý v roku 2008 natočili ako hraný film a Trixie hrala Christina Ricci. Podoba tam celkom je. Trixie má tvár Diva 1985 a telo Model Muse 2003. Práve Divu mám rád a okrem Basics 1.0 modelu 9 je Trixie jediná Barbie, ktorá má tvár Diva a telo MM, takže veľakrát som nad ňou uvažoval. :)

Jej maľba je nádherná a pôsobí tak dramaticky. Mikádo s ofinou nie je pre mňa obľúbený účes, ale jej pristane a keby sa prezliekla, hodila by sa do jazzovej éry. :) Oblečenie je na suchý zips. :( Mám k nej aj jej ďalekohľad. :) Trixie je nádherná, asi bola len vystavovaná, má ešte bočné vlasy zošité dokopy. :)

A tu sú fotky. :)













Nabudúce pôjdeme do súčasnej playline. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí