2018 Career Scientist

Predstavujem 8. prírastok tohto roka a prvý playline tento rok.



Tvár Kira/Oriental 1980 je jedna z mojich najobľúbenejších tvárí a samozrejme ma potešilo, keď Mattel túto tvár vrátil do playline, preto som si kúpil aj dve malé Fashionistas s touto tvárou a vedkyňa ma určitý čas lákala tiež, ale odolával som. Po roku čumenia na ňu, mi ju rodičia kúpili ako darček v Tescu, kde bola v akcii. :D

Vedkyňa je klasicky vysoká a štíhla, žiadne novodobé telo (nízke, vysoké, plnoštíhle). Má šaty, plášť, ochranné okuliare a skúmavku. Moja je verzia z minulého roka v pôvodnej krabici, tento rok ju Mattel vydal zas, ale v novej krabici. Farba vlasov je veľmi zaujímavá, taká bordová. Je to krásna bábika, i keď ani ona nemá tie klasické pekné pery tejto tváre, tie asi uvidíme už len na zberateľských. :(

Tak fotky:










A tu sú všetky moje 3 novodobé Kiry. :)



Nabudúce zas zberateľský kúsok a bude to prvý tohtoročný chlap. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí