2010 Barbie Basics 1.5 model 3

Môj šiesty prírastok tohto roka.



Basics 1.5 tvoria 4 bábiky, tak teraz mám už všetky 4. :D Tejto Steffie som sa vyhýbal, lebo už jednu ryšavú Steffie mám, hoci sa mi dosť páčila, najmä to spojenie hnedých očí s ryšavými vlasmi. Iski zas kúpila veľký balík a v ňom bola aj táto Barbie, tak som ju od nej kúpil. Je celkovo nádherná. Dosť sa vyhýbam uceleným kolekciám, no, ale teraz to proste vyšlo, že som si ich skompletizoval. :D

Tie topánky jej dosť padajú.:) Vlasy sú prekrásne. Na Steffie 1971 je prekrásna. :) Basics kolekcia bola plná úžasných kúskov a škoda, že kolekcia po roku 2012 nepokračovala. :(













Nabudúce si predstavíme môj narodeninový darček od úžasnej Nikky, pôjde o novší kúsok ako je Steffie, no zároveň nie z tohtoročnej kolekcie. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí