2001 Harley-Davidson® Barbie® Doll AA

Môj štvrtý prírastok tohto roka. :)


V roku 2001 Mattel vydal už piatu Harley Barbie, ale okrem bielej Mackie, navrhla Sharon Zuckerman aj čiernu verziu. Prvýkrát mám bábiku, ktorú Iski Kavicka mala určitý čas v zbierke, ale neskôr ju vyradila. :) Dôvod boli jej vlasy, ktoré jej pripomínali šnúrky, mne sa veľmi páčili, tak sa presťahovala ku mne. Tvár je Asha 1990. Pôvodné telo bolo asi gymnastické telo 1993, ale Iski ju pretelila na Model Muse telo a tak aj ku mne docestovala a tak aj ostane.

Barbie docestovala vo svojej bunde, ktorá sa veľmi lúpe, tričku s dlhým rukávom, nohaviciach, čižmách a s prilbou, okuliarmi a ruksakom. Túto Barbie som kedysi chcel, ale potom zmizla z môjho zoznamu, ale nakoniec u mňa skončila. A je fakt prekrásna, má veľmi peknú maľbu. :) Tak tu je. :) Na niektorých fotkách jej robí spoločnosť môj Harley Ken. :)




















Nabudúce sa zas vrátime do súčasnosti a ku Carlyleovi Nuerovi. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí