2016 Moschino Barbie

Môj prvý prírastok roku 2019 bol dosť neplánovaný. :)



Zvažoval som kúpu Holiday 2018 blondínu s tvárou Millie 2015, ale nakoniec som sa rozhodol s touto tvárou kúpiť Moschino, ktorá sa mi už dávno páčila a teraz sa vyskytla nahá bez Kena za dobrú cenu na ebayi. :) Má síce dosť veľké oči a hlavu na zberateľskú Barbie, i keď tento pocit mám skôr, keď je osamote ako keď je vedľa iných. :D Ale vyzerá celkom pekne a stále asi najviac zberateľsky zo všetkých zberateľských Millie 2015. Len nos je zboku hrozný. :D Je to moja druhá zberateľská Millie 2015, prvá na nekĺbovom Model Muse tele. Na čele má 2 škrabance, asi preto bola taká lacná. Vlasy má ulízané dozadu, má ich také dozlata s platinovými melírmi, sú pekné a husté, pripomínajú m ivlasy Barbie z môjho detstva. Pleť má opálenú a celkovo farebne to všetko spolu ladí. Obliekol som ju do šiat od Janky Edrovej.

Inšpiráciou boli modelka Stella Maxwell a Jeremy Scott. Keď set vyšiel zberatelia boli zdesení z výberu tváre pre Barbie, ja tiež, ale časom si ma získala.


Fotka setu, ktorý navrhol Carlyle Nuera:

A teraz moja.















Nabudúce zas zberateľská, ale novšia, avšak tiež od Carlylea. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí