Prírastky 2018

V roku 2018 som nahromadil 15 prírastkov.



Golden Dream
Už som ju dlhšie chcel, tak som ju hneď po Vianociach 2017 objednal. Je to nádherná Superstar a čo je najviac super, je na Model Muse tele. :) A naživo vôbec nesklamala. :) Skvelo vyvážená nostalgia môjho detstva s modernou dobou.:)


Holiday 2017 Blonde
Na začiatku roka boli výpredaje, vianočnú 2017 som už mal v hnedovlasej verzii ako aj v černošskej, ale cena vo výpredaji bola lákavá a tak skončila u mňa aj blondína, ktorá mi do zbierky priniesla novú tvár Millie 2015 zavreté ústa a tiež je na MM tele. Táto tvár sa mi až tak nepáči, ale toto prevedenie áno.:)



Campfire Fun Barbie AA
A zas tie výpredaje. :D No, proste tvár Asha a dobré oblečenie, tak som stratil hlavu a urobil som neplánovaný nákup. :D Teraz si aj vravím, že asi aj zbytočný. :D


Fashionistas 81
Tak konečne niečo z kolekcie 2018 a proste túto malú Kiru som mal musel mať, má takú peknú zberateľskú maľbu. :) Super spojenie červených pier a blond vlasy.


Fashionistas 72
Ďalšia Fashionistas 2018, ktorú som chcel a prvá tmavá Raquelle. :)


Totally Hair Repro
Keď sa konečne zjavila reprodukcia mojej úplne prvej Barbie, musel som ju kúpiť. I keď som mohol počkať a kúpiť ju za menej. :D


Beach Baby Marisa
Tvár Marisa je veľmi zaujímavá, ale nemal som ju so zavretými ústami a ani na tele MM a preto som ju od Isky Kávičky musel zakúpiť. :D Je naozaj nádherná.:)


Holiday 2014 Blonde
Urobil som si Vianoce už v lete. :D A kúpil som túto staršiu vianočnú Barbie, proste ma premkol pocit nostalgie za tvárou GG/CEO 1998 a bola lacná, tak som ju kúpil a mám konečne túto tvár ako dlhovlásku na tele MM.


Holiday Celebration 2002 AA
Môj hybrid, ktorý zostavila pre mňa Iski Kávička. Tvár Nichelle 1990 je moja srdcovka a to, že ešte nebola na tele MM je pre mňa zločin a tak ma potešila táto pretelená verzia. :)


Holiday 2018 Hispanic
Opäť vianočná Barbie a úžasná tvár Tori a prvýkrát na tele MM, to som zas musel mať. :D


Lord of the Rings: Return of the King Aragorn
No a toto bol naozaj môj dlhoročný sen a vďaka Hanneton a Nikky sa mi splnil, proste ho pre mňa vydražili! Je to úžasný Ken - tie vlasy a maľba!


Fashionistas 89
Ako som už spomenul pri prírastku č. 3, mám slabosť pre tvár Asha a táto je prekrásna. Má super maľbu. :)


Fashionistas 97
Tvár Christie 1987 sa vrátila po 18 rokoch do playline a je veľmi pekná. :) Oslovila ma aj naživo, má super maľbu.


Fashionistas 84
Konečne som ubytoval aj tvár Summer 2011 v úžasnom prevedení s ryšavými vlasmi a pehami. :)


Holiday 2018 AA
A do tretice Asha. :D Konečne zberateľská a na tele Model Muse. Má super afro, i keď maľba nie je vôbec dokonalá, ale to asi nemá žiadny kus. :( Ale čím dlhšie ju mám, tým ju mám radšej a zdá sa mi byť krajšia a krajšia. :)


Hromadné fotky. :)

Fashionistas + Campfire


Vianočné. :)


Zvyšok. :)



Uvidíme ako dopadne rok 2019, 4 kusy sú už isté a ďalšie 2 na 80%. :D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí