2003 Ken® as Aragorn in The Lord of the Rings

Veľmi nečakaný prírastok. :)



Aragorna som vždy chcel, ale bol drahý a bola k nemu Arwen. Pred pár mesiacmi dala do dražby tohto Kena jedna pani česká zberateľka, s ktorou som mal výmenu názorov, nebudem to tu rozvádzať a sám od seba, by som od nej nič nekúpil a navyše neposiela na Slovensko. Ale Nikky s Hanneton sa rozhodli ho pre mňa vydražiť a vyhrali. Zberateľka ho poslala k Hanneton aj s bábikou pre Nikky a potom docestovali k Nikky, ktorá mi ho pri osobnom stretnutí odovzdala. Obom dievčatám veľmi zaňho ďakujem. :)

Keďže predajom danej zberateľky nevenujem pozornosť, lebo väčšinou o bábikách nikdy nič nepíše, tak som si neuvedomil, že Aragorn nemá svoje nohavice, všimla si to až Nikky, že má nohavice od Fashionistas Kena, ktoré sú úzke, takže sa mu nedajú obuť jeho čižmy. V budúcnosti mu chcem zohnať nohavice a ešte jednu súčasť jeho odevu, ktorá mu chýba.

Aragorn má skvelú maľbu a tvár Tango Ken 2001. Má super vlasy, ktoré majú normálne strih dopostupna. Telo je 1975 kĺbové.

Promofotka s Arwen:

A teraz fotky môjho.:)




















Nabudúce pôjdeme do playline. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí