2017 Totally Hair 25th Anniversary Barbie

Minulý rok oslavovala najpredávanejšia Barbie všetkých čias - Totally Hair (u nás známejšia ako Ultra Hair) 25 rokov odvtedy, čo dorazila na pulty hračkárstiev.


Keďže ide o moju úplne prvú Barbie, bolo jasné, že budem chcieť aj jej reprodukciu. Minulý rok som počkal, pretože Mattel ČR avizoval, že bude v ponuke našich obchodov, len nevedeli kedy, tak som čakal a do konca roka som sa nedočkal. Ale hneď začiatkom tohto roka reprodukcie dorazili a to som už nepočkal a za 49,99 eur som ju kúpil. Lenže pár mesiacov po tom, sa vyskytla v Dráčikoch za 19,99 eur a ešte neskôr s rozprávkovou kartou za 15,99 eur!!!!!!! Skoro ma trafilo. :D

Mnohí kritizujú, že repro nemá ofinu ako originál z 1992, takú nadýchanú, ale mne sa nikdy extra tá ofina nepáčila, preto som ju mojej prvej odstrihol. :D Neskôr prišla aj o viac ako polovicu vlasov, ale to teraz nechajme tak. :D Ofina repra sa mi páči viac a aj tie jasnejšie farby. Mám svoju pôvodnú z 1992, potom hranú, čo som kúpil pár rokov dozadu na bazoši. Neskôr som na ebayi kúpil originál v pôvodnej krabici a teraz repro. A ešte zvažujem, že kúpim ďalšie repro v Dráčiku, keď je taká lacná a rozbalím ju, aby som mohol posúdiť jej stav, lebo táto ostáva v krabici. Má 2 vady na tvári, ale čo už. :(

Pár fotiek originálu s reprom.:) Repro nepriznáva existenciu Kena a brunety, čiže po celej krabici je len blondína. :) Reprodukcia nemá gel, ale má stojan. :) Originál navrhla Carol Spencer a reprodukciu Bill Greening.


















Nabudúce niečo modernejšie.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí