2014 Holiday Barbie

Na facebooku som k 30.výročiu vianočných Barbie robil seriál, kde som prešiel všetky vianočné od 1988 do 2018. Takýto seriál je aj tu u mňa na blogu, ale len od 1988 do 2013, budem musieť ho doplniť od 2014 do 2018. :D No a počas toho seriálu sa vo mne opäť prebudila túžba mať túto krásku. :)



Tvár Generation Girl/CEO Barbie bola dosť nadpoužívaná v playline, v zberateľskej edícii bola využívaná viac s mierou. Ja osobne som mal na MM tele s touto tvárou len Basics 1.5 Model 13, ktorá má krátke tmavé vlasy a nejako som túžil po dlhovlasej blondíne s touto tvárou, vyberal som z troch, nakoniec som vybral túto - Sport Illustrated má síce dlhšie vlasy, ale má hlavu plnú lepidla a je drahá a Jeff Gordon má síce nádhernú maľbu, ale jej pôvodné čižmy jej pofarbili nohy a tak som vybral túto, bola nahá, je v dobrom stave, je bez lepidla a bola lacná. :)

Aj mi je ľúto, že už máme tvár Millie 2015, lebo to znamená, že sme prišli o tvár GG/CEO. :( Predsa len táto tvár sa mi páči viac, je taká dospelejšia a zberateľské s touto tvárou sú prekrásne. Sú názory, že táto vianočná má playline maľbu, ale ja si myslím, že máme zberateľské, ktoré vyzerajú viac playline. Vyzerá úžasne v oblečení od Janky Edrovej. :)

Pôvodný výzor:













Nabudúce si ukážeme môj splnený sen.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí