2018 Fashionistas Wear Your Heart 81 Petite

4.prírastok roku 2018 a konečne z kolekcie 2018.



Táto Fashionistas bola mojou top voľbou z jarnej kolekcie 2018. Je to ďalšia zástupkyňa mojej obľúbenej tváre Oriental/Kira 1980, veľmi sa teším z návratu tejto tváre, až tak, že som si skoro kúpil tento týždeň aj klasicky vysokú vedkyňu s touto tvárou. :D

V tomto spracovaní má asi najsvetlejšie vlasy, aké sme pri tejto tvárí videli pri masovo predávanej bábike a tie červené pery sú tiež skvelé. Viem, že dosť ľudí má problém s jej tmavým a hrubým obočím, ale mne pri nej nevadí. Telo je nízke a šaty patria ešte k tým lepšie vydareným a hlavne sú oddeliteľné od trička. Bábika je normálne zakúpená v kamennom obchode na Slovensku (Alltoys). :) A kúpil som až 5.kus, ktorý som stretol.:)
















Nabudúce budeme pokračovať vo Fashionistas. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí