2017 Holiday Barbie Blonde

Ďalší prírastok a opäť modrooká blondína, proste povianočné zľavy. :D Bola zlacnená z 64,99 eur na 29,99 eur.:)



Už ste videli Hispánku a černošku a do tretice uvidíte aj blondínku. :D Ide o tvár Millie zavreté ústa 2015 (značenie je rovnaké v playline aj v zberateľskej edícii) a tým pádom mám ďalšiu tvár na tele Model Muse a zároveň aj úplne novú tvár vo svojej zbierke. Táto tvár ma na iných bábikách neoslovila (všetky okrem tejto vianočnej sú playline), ale táto jedna sa mi veľmi páči. Vlasy sú dvojfarebné - platinové a také silné blond až do žlta a dokopy vytvárajú ilúziu farby medzi obomi, čiže zlaté.:)

Bábika je dosť svetlá, tým sa aj líši od svojich playline náprotivkov, lebo tie sú jemne opálené a práve pleť vytvára super kontrast s tmavými perami. Takže, návrhárovi Carlyleovi Nuerovi sa podarilo to, čo žiadnemu inému predtým, inšpiroval ma k nákupu všetkých verzií vianočnej Barbie. Som zvedavý, čo bude tento rok. Zatiaľ viem len, že zas budú 3 a zas ich navrhne Carlyle Nuera, takže som zvedavý či si dám repete. :D























Nabudúce zas prírastok z výpredaja, ale bude playline a blondína to určite už nebude.:) A zas pôjde o bábiku so zubami. :D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí