Prírastky roku 2017

Tento rok som sa krotil. Dal som si predzavzatie, že sa musím zmestiť do 12 prírastkov, Hanneton a Nikky mi na začiatku roka až tak neverili, žeby sa to naplnilo. Ale nakoniec ich mám iba 10, lákadiel bolo dosť, ale ustál som to. :D Pomohlo aj to, že 1 prírastok, ktorý mal byť v roku 2017 - narodeninová černoška 2017, prišla už na konci roka 2016. A po Vianociach som niečo objednal, ale ešte to neprišlo, tak to bude už prírastok roku 2018. :D :D



Tak poďme na to.:)


2017 Fashionistas Lovely in Lilac 53 Tall

Z jarnej kolekcie Fashionistas som si vybral túto vysokú krásku a s ňou prišla do mojej zbierky modifikovaná verzia tváre Carnaval so značením 2010, ktorú som ešte nemal, mal som klasiku 2003 a modifikáciu 2007. Bábika ma zaujala zaujímavou farbou vlasov s hnedými očami a aj celkom peknými šatami.:)



2017 Fashionistas Kitty Cute 47 Petite

Ďalšia jarná Fashionistas je táto malá ryšavka s momentálnou hlavnou tvárou Barbie - Millie 2013 je v hnedookom a ryšavom prevedení krásna. Okrem nej mám iba zberateľskú verziu značenú 2015. Prednosťou tejto bábiky sú rozhodne tie dlhé vlasy.



2003 Shakira

Shakira je moja obľúbená speváčka a jej Barbie som chcel už dávno. Pôvodne som ju kúpil od Isky Kávičky, ale potom som ju vymenil za Ivkinu na fotke. Je to krásna bábika, až tak že niektorí ľudia ani nechcú počuť, že je playline, aj keď je, napriek obrovskej popularite medzi zberateľmi a vyšším cenám ako niektoré zberateľské.:) A ako vidíte, stále ešte nekupujem iba bábiky z aktuálnej kolekcie. :D


2017 Quinceanera

Prvá zberateľská, proste dlhovlasej tmavovlasej Terese s výraznými očami na tele Model Muse som neodolal, i keď tejto tváre mám v zbierke kvantum. :D

2017 Fashionistas Style So Sweet 56 Petite

Opäť jarná kolekcia Fashionistas a malá Mbili 2001, jednoducho ma zaujala a tak som ju kúpil.:)


2015 Look City Shine Pink Dress

Opäť niečo z minulosti, Dráčik ponúkol druhú polovicu City Shine a ja som pridal do kolekcie svoju druhú Pazette 2011, lebo je tmavšia a krajšia ako moja vianočná 2013. :)


2017 The Barbie Look Barbie Doll - Nighttime Glamour

Inovatívna plnoštíhla Look ma zaujala svojou maľbou a krásnymi vlasmi a tak mám tretiu Carnaval 2003. :)


2017 Fashionistas Sweet for Silver 62 Petite

Podporil som aj návrat mojej srdcovky Kiry 1980 do playline.:)


2017 Holiday Barbie Hispanic

Konečne mám v zbierke aj tvár Mermaid 2011! :)


2017 Holiday Barbie AA

A do zbierky pribudla aj tvár LaVinia 2016.:)


A skupinovky:

Najprv playline:




A teraz zberateľské:




A tak som splnil, čo som sľúbil. Toto je 7.článok. Čiže každý ďalší bude už extra.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí