2017 Quinceanera

Mojím 4.tohtoročným prírastkom je táto zberateľská bábika, zakúpená na ebayi.

Quinceanera je v Mexiku oslava 15.narodenín dievčaťa, keď sa z dievčaťa stáva už akože žena. Je to veľká slávnosť, na ktorú sa vyparádi celá rodina, i keď dievčatá nosia už aj krátke šaty, nielen dlhé. Mattel mal už v minulosti 3 playline Barbie oslavujúce Quinceaneru, ale toto je prvá zberateľská s touto tématikou. Bábiku navrhol môj obľúbený dizajnér Carlyle Nuera, ktorý má záľubu vo využívaní tvárí, ktoré nie sú v súčasnosti časté a tak má bábika tvár Teresa 1990 (moju najobľúbenejšiu tvár z detstva). Spomínam si, ako som hovoril Hanneton a Nikky, keď sme videli narodeninové 2017, že škoda, že hispánska verzia nie je Teresa a o mesiac zrazu promofotky Q (tak ju vždy volám), takže úžasná náhoda. :) Je to 4. bábika s touto tvárou na tele Model Muse (zvyšné 3 sú 2 z Barbie Basics a Cyndi Lauper).

Prečo som si túto bábiku kúpil? Lebo sa mi páči, je to v podstate moderná verzia Teresy z môjho detstva, keďže má tmavú pleť a tmavé vlasy. Ani si nespomínam, kedy sme naposledy mali zberateľskú Teresu, ktorá by bola tmavá a mala dlhé tmavé vlasy. Možno v 2001. Bonusom je telo Model Muse, i keď s odľahčenými nohami. Šaty vyzerajú aj zozadu rovnako, čo je plus. Oči sú také väčšie, ale na tejto bábike mi to absolútne nevadí. Vadí mi iba tvrdá hlava, ale lepidlo zatiaľ nevyteká a vlasy nie sú mastné.














A tu je Q s narodeninovou černoškou 2017. Obe sú veľkošatovky, model muse, sú návratmi úžasných tvárí 90.rokov, navrhol ich Carlyle Nuera a majú okolo vlasovej línie namaľované vlasy. :) Pre mňa sú naj bábikami tohtoročnej kolekcie + ešte 2, ktoré ešte musím kúpiť, ale tie majú s týmito dvomi spoločného iba dizajnéra, telo a sú tiež veľkošatovky. :)



Nabudúce zas playline. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí