2017 Birthday Wishes AA

Cez leto treba dobehnúť resty. A ja nielen, že som tento rok ešte nepredstavil žiadny môj tohtoročný prírastok, ja som nepredstavil ani môj posledný minuloročný. :D Už som v hromadnom článku o mojich narodeninových písal, že som túto Barbie musel mať a kúpil som ju cez Mišu a prišla 29.12.2016. Aby to nebolo nudné, toto nie je bábika z toho článku, ale jej dvojča, totižto s Nikky sme si ich vymenili, takže toto je tá Nikkyina. I keď musím povedať, že tá moja pôvodná vyzerala divne iba v krabici, keď som Nikky navštívil, videl som, že vyzerá po vybalení dobre.:)

Bábika má tvár Shani 1990, táto tvár bola naposledy použitá v roku 2005, odvtedy nič nové. A až Carlyle Nuera sa rozhodol oživiť túto tvár pre kolekciu 2017 a prvýkrát na Model Muse tele, zároveň s klasickými neodľahčenými nohami. Šaty nie sú šaty, ale top a sukňa, ktorá vďaka modrej spodničke vytvára s vrchným ružovým tylom efekt fialovej farby.

Carlyle okrem oživenia tejto tváre jej doprial aj vzhľad z minulosti, tým, že jej doprial husté vlnité hnedé vlasy, zelené oči a stredne tmavú pleť, tým pádom pripomína bábiky z 90.rokov s touto tvárou. Na tejto bábike mi vôbec nevadia väčšie oči, na niektorých však áno. Zaujímavosťou sú namaľované vlasy okolo tváre, tento detail bol dopriatý aj hispánskej verzii tejto narodeninovej, Quinceanera Barbie a pár Fashionistas.

Som z tejto bábiky nadšený, tu sú fotky. :)

Moja pôvodná:



Moja terajšia (Nikkyina pôvodná) vľavo, moja pôvodná (Nikkyina terajšia) vpravo:


Tak a odtiaľto iba fotky mojej terajšej, na týchto fotkách má na vlasoch sieťku.
















A fotky bez sieťky. :)








Ok, takže minuloročný rest splnený, aj keď je zaujímavé, že je kolekcia 2017, ale kúpená je už 2016. Ono, jarná kolekcia prichádza v zahraničí do predaja už cez Vianoce. Dobre a odteraz už iba prírastky nahromadené v roku 2017. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí