2016 Birthday Wishes Hispanic

Pokračujeme v narodeninových Barbie. :)



Za bábiku veľmi ďakujem úžasnej Nikky, cez ktorú som ju kúpil. :) Celý príbeh si môžete prečítať tu: http://lubino89.blog.cz/1702/ako-mi-preskocilo-alebo-hromadime-narodeninove-barbie#komentar123063532

Bábika ma oveľa lepšie šaty ako narodeninová 2015. Asi Linde Kyaw niekto vynadal za jej kreáciu pre rok 2015, tak sa pri 2016 pokúsila o reparát. :D Sukňová časť má až 4 vrsty - 2 z tej bielej záclonoviny - krátku a dlhú, 3. vrstva je ružová záclonovina a spodná vrstva je z rovnakého materiálu ako vrchná časť šiat, ktorý je veľmi príjemny na dotyk. Vlasy sú krásne, pomerne husté. Lepidlo má iba vo vlasovej časti, tvárová časť hlavy je mäkká. Maľba je taká veľmi zaujímavá, robia to aj jej zvláštne oči, ktoré skoro nemajú očné tiene. Najväčšie mínus je, že bábika má od nosa popod obe oči také ako keby výrezy, ktoré na fotkách nevidno, vyzerájú ako vrásky, čo s jej detskou sviežou maľbou pôsobí bizardne. Ale som rád, že mám konečne tvár Teen Skipper 1995 na tele Model Muse, ktoré, ale má opäť odľahčené nohy.

Podobne ako minule pri 2015 etnikum, ktoré Mattel bábike priradil nie je úplne trefné, pretože bábika je proste klasická biela brunetka, čiže okrem Hispánky môže akákoľvek tmavovlasá beloška aj z Európy, trebárs aj Slovenka, Češka, Nemka, Francúzska atď. :)

Fotky.:)























No a nabudúce 2017 narodeninová. :) Ale ešte predtým pár info článkov.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí