2015 Birthday Wishes AA

Tak a ideme na jednotlivé články narodeninoviek. :) A začíname s 2015. :)



Bábikina hlava je úplný prototyp zberateľskej Barbie. Tvár Goddess 1998, krásne dlhé a husté vlasy bez lepidla, zberateľská maľba očí, decentné náušnice. Krabica je veľká a krásna, certifikát je zabalený v igelite a má stojan. Telo je Model Muse, avšak s odľahčenými nohami z ľahšieho a lacnejšie pôsobiaceho materiálu. Avšak, čo je najhoršie sú tie šaty, kebyže mi ich ukážete pred pár rokmi, neuverím Vám, že sú to šaty od Mattela a dokonca šaty zberateľskej. Lacný šušťavý materiál a cez to niečo ako záclona. Sú hrozné. :(

Tvár Goddess je nádherná multietnická tvár. Čiže je jasné, že je obľúbená, však ja sám ich mám 13. Ale mám vždy problém, keď ma chce Mattel presvedčiť, že bábika s tvárou Goddess je černoška. Mulatka alebo poločernoška a poloorientálka - to áno. Ja ich beriem beriem skôr ako Hispánky, Indiánky alebo Arabky. Čiže ani táto bábika nie je pre mňa černoška, aj keď ma Mattel o tom chce presvedčiť, a hotovo. :)

No, ale fotky.:)























Tak nabudúce rok 2016.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí