2013 The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 Carlisle

Pokračujeme v mojich prírastkoch z minulého roka.


Mattel vyrobil veľké množstvo bábík zo série Twilight, čo bolo fajn, i keď nie všetci sa podobali. Sám som prekvapený, že ich mám až tak veľa. :) Ale po Carlisleovi som extra netúžil, avšak na ebayi sa objavil tento prevlásnený a ja som videl splnenie svojho sna - Kena s tvárou Tango Ken s dlhými červenými vlasmi. Nebol drahý na to, že bol OOAK, ale poštovné bolo strašné a tak som poprosil Nikky, aby mi ho zobrala za poštovné z USA. Carlisle si počkal takmer rok medzi Nikkynymi bábikami v sklade a v októbri minulý rok dorazil na Slovensko.:)

Má svoje pôvodné oblečenie a topánky, akurát mu chýba lekársky plášť. Pôvodná majiteľka Carlisleovi zjavne povyberala z hlavy lepidlo a dala mu nové vlasy, ktoré majú asi 4 rôzne farby, ale vytvárajú úžasný celok. I keď vlasov by mohol mať ešte trochu viac. Myslím si, že vlasy, farba očí a jeho bledá pleť sa k sebe úžasne hodia.:) Dokonca vlasy ladia aj s jeho bokombradami.:)

Ešte pripomenutie originálu:

http://stuffpoint.com/barbie-dolls/image/246182-barbie-dolls-twilight-collection-carlisle.png

A fotky mojej jedinečnej verzie, ktorá už asi nie je seriózny a konzervatívny lekár, ale skôr člen metalovej kapely.:)


















Nabudúce si predstavíme krásku, ktorá keby bola človek a narodila by sa v tom roku, keď vyšla, už by teraz takmer končila strednú školu. :D A zároveň je to veľmi cenná bábika, lebo bola dar od úžasného človeka.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí