2000 Barbie Doll 2000 AA

A ďalší môj prírastok z kolekcie, ktorú ste spoznali v predchádzajúcom článku. :) A je to hneď černoška, ktorá kolekciu otvárala.



Bábiku mi kúpila Nikky ako vianočný darček na Vianoce 2015, vedela, že sa mi táto bábika páči, tak ma ňou prekvapila. Bábika však prišla až 2 mesiace pred Vianocami 2016, pretože bola rovnako ako Carlisle v sklade, kde čakala a tak mi ich Nikky doniesla spolu na náš minizraz. Za bábiku som veľmi vďačný a mám z nej radosť. :)

Táto bábika by sa dala označiť za "úplnú Shani", má tvár Shani 1990, čo na nej zbožňujem a telo Shani 1991, čo už nie je až také super. :D Ale tak v roku 2000 ešte neexistovalo telo model muse ani pivotal, telo belly button iba začínalo, takže nemala dostať, aké iné telo, tak možno TNT 1966, ale to už je "prašť jak uhoď". :D

V čase, keď som sa dozvedel, že mi ju Nikky kúpila, tvár Shani bola úplne zabudnutá, čo ma veľmi mrzelo, o to som sa viac tešil, že budem mať túto krásku a tým pádom budem mať 3 z 5 zberateľských Shani s touto tvárou. :) Čo je však skvelé je, že teraz už vieme, že sa táto tvár vrátila ako tvár 2017 narodeninovej černošky. :)

Bábika má vyčesané vlasy s dvomi spustenými prameňmi, nie sú to nakrelené bokomrady. :D Vo vlasoch má ozdoby, ktoré ladia s dlhými visiacimi náušnicami. Maľba je nádherná, veľmi realistická. Pleť je svetlá. Šaty majú po sebe viackrát popísaný rok 2000 a keďže sú inak jednoduché, dopĺňa ich štóla. Topánky sú nádhernej červenej ligotavej farby ako keby ich ukradla Dorotke z Čarodeja z krajiny Oz. :D Celkové vyznenie bábiky je slávnostné, vyzerá ako hollywoodska hviezda na párty v roku 2000. :)

Rozhodol som sa bábiku nechať v krabici, pretože sa mi tak páči a mám pocit, že rozbalenie týmto starším bábikám so Shani telom skôr ubližuje. A má ten druh krabice, keď si bábiku môžete chytiť aj bez vybalenia, vrchná časť krabice bola prichytená na boku iba nálepkami. Proste, pred týmito staršími kusmi mám rešpekt, nové zberateľské mi okrem Nishy nie je nikdy ľúto vybaliť. :)

A fotky. :)

























Nabudúce zájdeme do filmovej sféry a predstavíme si bábiku s tvárou podľa reálnej osoby.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí