2016 Holiday Barbie Red Dress

Tento rok sa Mattel rozhodol zmeniť klasickú zásadu obliecť všetky verzie vianočných Barbie do rovnakých šiat (i keď mierne experimentovali už v 1999, keď síce blondína a černoška mali rovnaké šaty, ale hnedovlasá Teresa mala iné. V 2004 a 2005 zas Mattel ponúkol dve farby šiat a v oboch sa dala kúpiť aj blondína aj černoška). Tento rok sa vyskytli 3 rôzne šaty a v každých iná bábíka s inou tvárou + Kmart verzia zhodujúca sa v šatách a tvárí s blondínou, ale líšiaca sa farbou vlasov a očí.


Neodolal som nakoniec dvom bábikám z kolekcie. Obe som kúpil cez Mišu, ešte keď som nevedel, že budú tu. A vyšli lacnejšie ako keby som ich kúpil tu a to sú z Mattel shopu z USA! :) Miša mi ich doniesla na pražský zraz a tak som ušetril ešte aj poštovné.:) Miša mi obe bábiky dala bezchybnom stave, ale počas transportu z Prahy na Slovensko sa mi krabica tejto brunetky pokrčila. Bolo super, zoznámiť sa s ďalšou zberateľkou a zároveň som už odvtedy požiadal Mišu zas o spoluprácu, ale o tom v roku 2017.:) A okrem toho moje bábiky videli naživo aj Hanneton, Jitka a Nauriel.:)

Táto vianočná Barbie zvádza k sumáru jej plusov a mínusov. Začneme netypicky najprv tým dobrým. Asi najzaujímavejšia vec na tejto bábike je, že má ako jediná zberateľská túto tvár. Táto tvár, ktorú ja volám "Konita" (kôň + koncovka typický latinoamerických ženských mien) má oficiálny názov Neysa. A túto tvár teda vôbec nemám rád v playline. Nepáči sa mi. V playline má značenie 2014. Ako zberateľská 2015 a celkovo je to iná káva. Myslím si, že maľbu má prekrásnu a zistil som, že aj táto tvár môže byť pekná. Dokonca tá maľba pôsobí aj zberateľsky. Navyše tento kus od Miši je fakt vydarený. Asi jej zelené oči sú to najkrajšie na nej. Vlasy nie sú mastné, majú peknú farbu a účes je fajn.:) Ale mohla by ich mať aj viac. :D

Mínus, s ktorým som sa už zmieril je, že má bábika odľahčené nohy. Lepidlo má v hlave tiež. Šaty jej pofarbili nohy na červeno. A šaty sú z hrozného lacného materiálu, k čomu prispieva aj ten plastový živôtik. Asi jej ho dám dole, videl som ju na internete bez neho bolo to celkom fajn.:) Šaty boli po vybalení veľmi pokrčené. Balenie na prvý pohľad vyzerá fajn, ako keby bola bábika v snežnej guli, ale keď bábiku vybalíte krabicu úplne zničíte. A hlavne jej cena cez 50 eur na Slovensku je teda poriadne prešvihnutá. :(

A tu sú fotky:














Nabudúce budeme pokračovať v podobnom duchu.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí