2016 Fashionistas Fab Fringe 33 Tall

Pokračujeme v mojich prírastkoch. Táto bábika bola pre mňa top voľbou z vysokých Fashionistas a preto ako jediná u mňa skončila. Hľadal som ju v Prahe za pomoci Toma, Vlaďky, Ivky-Babakat a Hanneton. Ale bez výsledkov. Lenka-Nauriel mi vtedy na zraze hovorila, že na ňu natrafila a kúpila si ju. Už ju predstavila u seba: http://nauriel.blog.cz/1611/fashionistas-33-fab-fringe-ruby

Avšak pár dní po návrate z Prahy, som na ňu natrafil v Metre u nás (v ČR Makro), bola skrytá za tromi inými a bola to láska na prvý pohľad, hneď som ju bral.:) Momentálne je jej dosť veľa aj v Tescu.



Táto bábika je neprehliadnuteľná, vďaka svojím výrazným červeným vlasom. Tvár je modifikovaná Mbili 2011, čiže je to nová aj nie nová tvár v mojej zbierke.:) Väčšinou tieto Mbili 2011 ma nelákajú, iba klasické Mbili 2001, ale táto je výnimka. :) Dokonca aj oblečenie sa mi páči, dokonca tie šortky sú z celkom fajn látky, dosť podobnej denimu, nie ako väčšina súčasného playline oblečenia, ktoré vyzerá iba na pohľad ako denim. Ale bábika by mohla byť ešte trochu tmavšia, aby ešte viac vynikla tá farba vlasov.:) Vysoké telo neoslnilo ani nesklamalo.

Tak a tu sú fotky.:)















Nabudúce si predstavíme jej kolegyňu zo série, ktorú som kúpil naraz s touto 33. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí