2008 Camp Rock Tess

Ideme pokračovať, ako som pri Baywatch Barbie písal, Vlaďka mi v Prahe darovala dve bábiky. A toto je druhá z nich. Či týmto tempom stihnem predstaviť všetky moje bábiky do konca roka je veľmi otázne, ale nevadí. :D



Mattel vyrobil pre mimoamerický trh z tohto Disney filmu set Shanea a Mitchie, ktorý mám a potom sólo Mitchie a sólo Tess. Pre americký trh bábiky urobila spoločnosť Play Along, boli síce vyššie, ale do tváre boli hrozné a Shane mal gumené vlasy.

Takto vyzerá Tess vo filme:

A takto vyzerá bábika v pôvodnom oblečení:

Bábika má tvár Kayla/Lea 2000 a telo je nízke tínedžerské, prvýkrát použité pri sestrách Olsenkách s rokom 2001. Bábika sa mi vždy páčila a chcel som ju. Maľbu má nádhernú. Tak a už mám všetky 3 postavy, ktoré Mattel vyrobil z tohto filmu. Veľmi ďakujem, Vlaďke, že mi ju podarovala. :) Pretelenú ju môžete vidieť aj u Anduličky na flickri alebo ju mala teraz aj Valentína v článku o krátkovláskach. Bábiku som nefotil celú, pretože tie rifle sú jej dlhé. :D Na teto typ tela je vždy problém niečo nájsť v šatníku mojich bábik, ale aspoň top od Marušky (Marimoda) jej sadol. :D Telo samotné má rád, iba mi vadia tie ruky, čo sa nedajú dať bližšie k telu. :)












A teraz celé Camp Rock trio pokope.:)





Nabudúce ďalšia bábika z Prahy, ale od inej zberateľky a zároveň vyzerá to tak, že od mojej novej dodávateľky Miši. :D Bábika bude tohtoročná novinka a zapadne do tohto obdobia. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí