1995 Baywatch Barbie

Môj druhý prírastok z Prahy. Chcel som to stihnúť včera, no nevyšlo mi to.


Po nákupe Fashionistas č.31 sme sa išli s Vlaďkou a Tomom najesť, stále v Černom Moste a počas rozhovoru mi Vlaďka darovala 2 bábiky a plno oblečenia pre Barbie z 90.rokov.

Vlaďka mi darovala vlastnú Halloweensku Barbie, vytvorila jej oblečenie, baretku a tašku. :) Barbie je pôvodne Baywatch Barbie.

Fotka celej kolekcie:
https://www.flickr.com/photos/20837663@N08/4852666904/sizes/z/


Baywatch Barbie som ako dieťa chcel, lebo som fičal aj na seriáli. Barbie sme brali ako Pamelu Anderson. :) A teraz ju už mám.:)

Barbie má tvár Superstar 1976 a telo TNT 1966. Hoci to na fotkách tak nevyzerá, má krásne husté vlasy, vôbec nemá plešiny. Oblečenie a štylizácia do Halloweenu Vlaďke vyšla úžasne. Oblečenie, baretka a taška sú prekrásne.

Tak a fotky. Za bábiku Vlaďke ďakujem.:)





















Nabudúce druhá bábika od Vlaďky, zostaneme pri blondíne a pri popkultúre, ale posunieme sa bližšie do súčasnosti. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí