Lúčime sa prvýkrát

Už u takmer každého zberateľa nastala situácia, že poslal bábiku do sveta. A keďže v tomto svete už padajú všetky istoty, nastalo lúčenie už aj u mňa. :D Tým pádom sa už u mňa nedá spoliehať na to, že u mňa ostáva každá bábika.



Začal som najprv drasticky a moju zbierku malo opustiť až 11 bábík, nakoniec odišli (zatiaľ) iba 2. A tým sa povenujeme. Free Moving Barbie 1975 a Hispanic Barbie 1980 ku mne prišli pred rokom, skvelá zberateľka Johana mi ich darovala s viacerými kúskami, poslala ich Ivke a tá mi ich dala na zraze v Prahe. A v podstate takmer o rok (bez jedného týždňa) sa vrátili späť do Prahy a deň pred zrazom som ich dal Ivke-Babakat, ktorá FM dala Tomovi.

Odkazy na ich články, ktoré si pravdaže nechám, nehrozí vymazanie fotiek a článku, ako to robí Katka. :D

Keďže obe bábiky prišli ku mne ako dar, bolo jasné, že ich nebudem predávať a tiež ich darujem. Bábiky síce sú kultovky v rámci histórie Barbie, ale mne nesadli. Síce som si v prípade FM zrušil v zbierke tvár 1962 TNT, ale nevadí mi to. Aj tak som si vždy hovoril, že staršie tváre ako 1971 Steffie nemusím mať. A som rád, že bábiky urobili radosť Ivke i Tomovi.:) Ak si myslíte, že kvôli odchodu týchto dvoch bábík moja zbierka z hľadiska počtu bábík výrazne ochudobnela, nie je to tak, lebo po ich odchode, prišlo 9 ďalších bábík a tie si budeme postupne predstavovať.:)



Takže, fotky na rozlúčku a nabudúce zas radostné fotky prírastkov, nie úbytkov.:)







Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí