2016 Fashionistas Ice Cream Romper 17 Classic

Pokračujeme vo Fashionistas 2016 klasicky vysokou kráskou, ktorá je v našich obchodoch veľmi bežná.


Táto Barbie v našich kruhoch voláme hipster Barbie (kvôli okuliarom) alebo nanuk (kvôli vzoru na oblečení). Viem, že veľa ľuďom sa jej okuliare nepáčia, ale mne sa s nimi páči oveľa viac ako bez nich, mám pocit, že vďaka okuliarom viac vyniknú jej oči. Páči sa mi tiež, že má tvár Goddess 1998, našťastie túto tvár nepostihla zmena roka pre playline verzie. Celkovo sú Fashionistas Goddess tento rok 4 - 2 klasické, jedna vysoká a jedna plnoštíhla, mňa zaujala iba táto jedna, zvyšné 3 mi ani ako Goddess nepripadajú. :(

A prechádzame k jej najväčšej pýche - dlhým viacfarebným vlasom. Tie sú krásne a hlavu má bez lepidla. Bábiku som zakúpil normálne v lokálnom kamennom obchode.:)




















Nabudúce zostaneme v playline, ale vrátime sa trochu do minulosti.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí