2013 Fashionistas Metallic Ryan (Grey Jeans and T-shirt)

A máme tu ďalšieho Ryana, neoficiálne sme ho volali "ligotavý". Pri Ryanoch s našitými vlasmi ma chytajú hromadiace chúťky, ktoré pripomínajú zbieranie jednej americkej zberateľky, ktorá má cez 30 Johnov Smithov z Pocahontas od Mattela a má ich kadejako prerobených. Ja mám Ryanov štyroch a našťastie iba 1 druh dvakrát a snáď mi už budú stačiť. :D Mlčící



Mattel vyrobil celkovo 3 druhy Ryana s našitými vlasmi a tvárou Ryan 2011 a vďaka nákupu tohto Ryana mám už všetky druhy. Kúpil som ho cez ebay z Anglicka.

On je v podstate dosť podobný ako "dúhový" Ryan v zelenom tričku, ale tento má konečne tie "pravé Ryan" vlasy z webového seriálu Život v dome snov. Viem, že na obrázkoch vyzerajú všetci rovnako, ale naživo mám pocit, že má naj vlasy.:) Hlavu má bez lepidla. Ryan má kĺbové ruky, nohy nie. Tričko je super, nohavice nič moc, škoda, že Mattel prestal využívať pre playline látky, ktoré naozaj pripomínajú denim aj na dotyk. :( Zbožňujem rifle a džínsy, ale toto nie je ono. :(

Na skici Carlylea Nuera a ako prototyp mal dosť odlišné oblečenie a najmä dlhšie vlasy. Škoda, že táto verzia nešla do predaja. :(


Zdroj/Source: https://www.flickr.com/photos/mrbalikbayanbox/21331968630/sizes/c/

A produkt, ktorý sa predával masám.:)

Tu sú všetci štyria Ryanovia spolu, ten v tyrkysovom tričku už tak nevyzerá, pripravujem ho na prevlásnenie.






















Momentálne nemám doma žiadny nepredstavený prírastok, takže neviem urobiť upútavku na ďalší predstavovací článok. Isté však je, že mám u Nikky ešte v balíku jeden prírastok z minulého roka, 2 bábiky objednané u Miši a možno si niečo kúpim v Prahe.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí