2016 Fashionistas Crazy for Coral 24 Petite

Moja tretia Fashionistas 2016, prvá s neklasickým telom a prvá kúpená v kamennom obchode.:)



Bábiku som kúpil na zraze s Nikky. Išli sme do Alltoys a prvýkrát sme naživo videli až 10 druhov naraz. Ja som dovtedy Fashionistas v obchode nevidel a Nikky videla maximálne 3 druhy naraz. A ja som neodolal tejto malej opálenej brunetke s tvárou súčasnej Skipper 2010.

Jej vlasy sú nádherné, pripomínajú mi vlasy z reklamy na líniu výrobkov Gliss Kur od Schwartzkopf. Viete, tie reklamy, kde je žena s takýmito vlasmi a na konci reklamy mužský hlas povie: "Buď (záber na nožnice) alebo (záber na Gliss Kur)." A žena tie nožnice zlomí.

Toto sú niektoré z nich:



Telo je vyššie ako telo normálnej Skipper a nižšie ako telo hobit. Šaty sú celkom fajn, aj keď pripomínajú viac šaty nejakej imitácie.





So Skipper - rovnaká tvár, iné telo





Porovnanie tiel Skipper a malej Fashionistas. Fashionistas je trochu vyššie, má výraznejšie prsia, hrubšie stehná, dlhší krk.



Telo hobit sa používalo v roku 2007, pre mňa je to to najhoršie telo od Mattela. Fashionistas malé telo je síce nižšie, ale je proporčne krajšie a bábiku môžete rozkročiť.












Nabudúce sa zas premiestnime po troch článkoch o playline opäť k zberateľskej Barbie a predstavím Vám bábiku, ktorá prišla do mojej zbierky v rovnaký deň ako táto Fashionistas. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí