2016 The Barbie Look Sweet Tea

Prichádzame k ďalšej bábike z aktuálnej ponuky našich obchodov. O túto bábiku je veľký záujem, chce ju takmer každý zberateľ Barbie, dokonca sa objavuje aj u ľudí, ktorí prestali s Barbie. Prečo ju ľudia tak chcú? Lebo je to prvá bábika s tvárou Karl 2013, ktorá je za dobrú cenu.



Po Barbie Karl Lagerfeld, dvoch Tokidoki je toto 4. držiteľka tejto tváre, samozrejme po nej prišli ešte Warholka a Water Sprite. Ešte je to nová neokukaná tvár, ale aj tak by Mattel s ňou mal zachádzať s mierou, nie ako s Mackie a Larami. :D Zaujímavosťou tohto druhu Karličky je, že skoro každý kus vyzerá inak. Ja som naživo síce videl iba 4 kusy - 2 Nikkyne, moju a jednu v obchode. Takže, mám v zbierke novú tvár.:)

Ku mne sa dostala táto bábika vďaka Nikky, ktorá išla na jarný zraz do Prahy, kde ju zakúpila za asistencie Ivanky-Babakat v Dráčiku v Letňanoch. Dokonca mi volali odtiaľ, že ju kupujú. A Nikky, ktorá dovtedy po Karličke netúžila sa rozhodla, že si ju zakúpi tiež. Čiže, keď mi ju doniesla na náš zraz koncom jari (vtedy som kúpil aj Fashionistas z predošlého článku), doniesla so sebou aj 2 svoje Karličky. Takže, ďakujem veľmi Nikky za moju Karličku.

Karlička vyzerá ako mladá dáma z prvej polovice 90.rokov, ktorá sa inšpirovala s vtedy módnym účesom ofinou a vlnami. Taktiež, môže byť rozmaznané dieťa, dáma z francúzskej cukrárne alebo éterická umelkyňa.

Oči má zaujímavo zelené, vlasy majú nádych do ryšava a pleť má bledú. Vlasy jej nebudem meniť, je nimi taká špecifická, takže vyrovnávnaie a úprava ofiny nehrozí. Oblečenie je na patentky, je dvojdielne. Telo je model muse s kĺbovými rukami a nohami. Jej kabelka vyzerá tiež dobre, jasné, že nie také kvalitne ako od Jitky, ale na Mattel je to dobré.:)

Moja Karlička je vľavo, vpravo je Nikkyna.

























Nabudúce budeme pokračovať v rovnakom roku a v rovnakej kolekcii.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí