2016 Made to Move Yellow Top

Dnes ešte táto bábika, ktorá už tiež čaká dlho na predstavenie. Mám ju už 4 mesiace. Zo štvorice MTM bábík bola pre mňa jasnou voľbou, je černoška a ešte aj moja obľúbená tvár Asha 1990 + má top dozelena. :)



Telo Made to Move vyvolalo v zberateľských kruhoch rozpačité reakcie. Na jednej strane sa zberatelia tešili z kĺbov, na druhej boli zdesení ich výzorom. Pre mňa je to také spestrenie a už aj zberateľské majú podobné telo (Star Trek Uhura, Wonder Woman, 2017 Look). Kĺby sú pevné, iba je to telo odnova také poškriabané.

Na tejto bábike sa mi páčia jej vlasy - hodia sa na cvičenie a vystihujú vlasy Afroameričaniek, ktoré sú hrdé na prirodzené afro a nemá v hlave lepidlo. Táto Asha u mňa patrí medzi tie úplne najkrajšie Ashe vôbec. A veľké plus, je už rovno od Mattela bosá, to je mi veľmi sympatické. :D

Bábiku som zakúpil v kamennom obchode, veľmi ma potešilo, že sa dala kúpiť u nás. Niektoré fotky sú povyberané z rôznych minipríbehov z facebooku.:)





















Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí