2016 Fashionistas Fancy Flowers Original

Predstavujem môj ďalší prírastok tohto roka. Mattel ČR nám v katalógu neponúkol Fashionistas a tak som sa začal pozerať inde. Nikky mi napísala, že na jednom slovenskom internetovom obchode majú prvú várku Fashionistas 2016 za asi 9,60 eur. Majitelia toho obchodu berú tovar z Maďarska. Zobral som 2 bábiky, vyšlo ma to celkom výhodne, určite lacnejšie ako z ebaya a napriek sľubom Mattelu ČR, že ich uvidíme tento mesiac, nie je isté či naozaj, i keď sa v Tescu objavili chlapci z tejto kolekcie - černoch a blonďák. A na krabiciach mojich dvoch je aj český a slovenský text.


Keď som bábiky objednával ešte som netušil, že Mattel bude mať vo Fashionistas 4 rôzne telá, poznal som len klasické, ktoré sa volá "original". Takže, táto bábika je klasicky vysoká a klasicky štíhla. Je to nádherná dosť tmavá černoška s vlnitými vlasmi a peknou novou tvárou Kim 2014. Táto tvár na mňa naživo urobila úžasný dojem, ale som rád, že som počkal na túto, lebo je krajšia ako jej verzia z minulého roka, nie je taká zombie ako ďalšia, nie je taká drahá ako ďalšia a vyzerá lepšie ako plnoštíhla Fashionistas s touto tvárou. :) Celkovo má táto bábika v sebe istý retro náboj, pripomína mi 40.roky 20.storočia.

Šaty patria medzi to ešte lepšie, čo môžeme v tejto kolekcii vidieť a sú z rovnakej látky a s rovnakým vzorom aj vzadu, predchádzajúce roky šaty vyzerali inak z každej strany. Vadia mi len jej náušnice, ale ladia s obuvou.

Zaujímavé porovnanie krabíc, toto je krabica tejto bábiky, zobrazuje bábiky, ktoré som vlastne v čase nákupu poznal - 9 klasických dievčat a dvaja Kenovia:

Tu na fotke z internetu môžete vidieť už pridané aj bábiky s inými telami a tretieho chlapca, všimnite si predchádzajúci dvaja chlapci sa zmenili z čísiel 3 a 4 na čísla 1 a 2. Ja som už skúmal všetky tie čísla a zistil som, že na fotke chýbajú bábiky od 4 do 12. Je stále možnosť, že Mattel pridá ešte ďalších Kenov, pretože od 1 do 3 sú Kenovia a dievčatá začínajú až od 13. Fashionistas s prídavným oblečením, ktoré na krabici nie sú, majú čísla nad 33, tak tie nemôžu byť čísla 4 až 12. No, je to záhada.

Source/Zdroj: https://www.flickr.com/photos/journal4675/24657520790/sizes/c/

A poďme na černošku.









Tu je malé nakvalitné porovnanie s druhou černošskou tvárou, ktorá má tiež značenie 2014, čiže si ich môže niekto pomýliť.













Nabudúce jej kolegyňa z kolekcie.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí