2015 prírastky

Opäť nastal čas bilancovania. A zas vidím, že sa mi toho tu nahromadilo viac, ako som pôvodne chcel. :D Proste rôzne veci sa mi tu vyskytli za rôznych okolností, ktoré sa nedali predpovedať. :D Snažím sa hromadiť bábiky, ktoré sa výrazne odlišujú od toho, čo mám doma, ale občas keď vidím nejaké svoje obľúbené spojenie tváre s vlasmi, ktoré sa mi páčia, aj to kúpim.:)



2013 Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 Bella and Edward Giftset
Prvý nákup roku 2015 bola kúpa v Dráčiku. Výhodná cena a Edward spôsobili, že sa tento set dostal ku mne a tak mám aj druhú Bellu a ďalšiu Mackie, čo sa nakoniec neskôr ukázalo aj ako dobré riešenie.:)


1998 Symphony in Chiffon AA
Bábika, ktorú som dlhé roky obzeral a našiel som ju za megavýhodnú cenu úplne novú. A je to prekrásna Shani s úžasnou maľbou. Hlavou sa hodí aj k súčasným Barbie.


2006 Fashion Fever Wave T Modern Trends Lea
Moja známa Sierra predávala túto bábiku, ktorá mi tak nejako chýbala medzi moje Fashion Fever. Na ebayi je ju ťažké zohnať za dobrú cenu, tak som sa rozhodol oželieť jej pôvodné oblečenie, ostrihnutú časť ofiny a chýbajúce bočné pramene, a je tu. :) Ďakujem Sierra. Avšak minulý mesiac som jej dokúpil aj pôvodné oblečenie. Takže, ďakujem aj Rendovi.:)


2015 Look City Shine Bronze Dress
Konečne niečo zo zoznamu. Toto je ten prípad, keď Vás bábika opantá na prome a potom v obchode sa to ešte znásobí a kúpite si ju, lebo nie je ani drahá a neplatíte poštovné, keď si si ju berIete so sebou. :D Táto bábika je dokonalá, pravá zberateľská Barbie.


2015 Fifth Harmony Dinah
Ďalšia položka zo zoznamu, úžasné spracovanie mojej srdcovky Ashy, ktoré ma tento rok veľmi potešilo.


2015 Fashionistas Kaylosummer
Pekná bábika, o ktorej som si však vravel, že ju nepotrebujem. Ale Nikky mi ju doniesla na zraz a už som ju chcel a na ďalšom zraze som ju kúpil priamo v obchode.:)


2015 Fifth Harmony Lauren
Opäť splnená položka zo zoznamu a prekrásne spracovanie tváre Teresa. dokonca si trúfam povedať, že jedna z naj.


2003 Waltz Ken
Na ebayi som našiel za skvelú cenu tohto úžasného Kena, ktorý je naživo oveľa krajší ako na fotkách.:)



2015 Look City Shine Lace Dress
Napriek tomu, že tvár Aphrodite nemám v láske, toto je jedna z tých pekných. Nikky mi ju dala ako darček, ale asi by som si ju aj tak kúpil aj sám. Ďakujem, Nikky.:)


2013 Hunger Games: Catching Fire Finnick
Hanneton ma dlho presviedčala, aby som si ho kúpil a keďže Mattel nevyrába veľa Kenov s pravými vlasmi, siahol som nakoniec po Finnickovi. Najviac ma mrzí, že má úplne odveci farbu očí, mali mu ju dať podľa herca.:)

2015 Fashionistas Nikki
Keď predstavili 2015 Fashionistas, táto bola hneď mojou favoritkou. Spojiť černošskú tvár so svetlou pleťou, blond vlasmi a pehami je zas niečo nové. Čakal som, že tu bude, ale keď nechodila a ešte sa začala vyskytovať verziu s uhladenejšími vlasmi, hneď som túto zakúpil na ebayi.:)


2008 High School Musical 3 Zeke
Som asi jediný človek, ktorému domaľovaná brada od Rendu na ňom nevadí. Zekeho som už dávno chcel, lebo sa mi hodil do zbierky tínedžerov, má pravé vlasy a je tmavý.:) A Renda mi ho predal, čiže zas ďalšia nečakaná kúpa.:) Ďakujem, Renda.:)



2005 Destiny´s Child Michelle
Táto nádherná Shani, ktorá nie je zberateľská, ale vyzerá tak je tiež jeden z mojich topnákupov. Je to bezchybná bábika, áno telo model muse by jej neuškodilo, ale aj tak je prekrásna.


2015 Look City Shine Golden Dress
Napriek tomu, že nie som fanúšik tváre Steffie, táto bábika ma naživo zaujala a tak som ju tiež kúpil.:) Lebo na nákupy priamo v obchode som oveľa viac náchylnejší ako na tie z internetu.:)


2008 Pirate Barbie
Sierra rušila zierku a tak sa nečakane u mňa ocitol klenot jej zbierky Pirátka. Nádherná magická kráska, z ktorej mám obrovskú radosť. Ďakujem, Sierra.:)


2015 Fashionistas Kassandra
Ďalšia bábika, ktorá má z Fashionistas zaujala a bola na zozname, pridala novú tvár do mojej zbierky a reprezentuje poločernošku, poloorientálku.


1992 Sun Sensation Jazzie
1975 Free Moving Barbie
2011 Rock Hudson
1983 Crystal Barbie
1980 Hispanic Barbie
1984 Day To Night Barbie
Johana ma obdarovala šiestimi bábikami ktoré priniesli 3 nové tváre do zbierky a mám prvého Kena od Mattela s gumenými vlasmi (na čo si už pomaly zvykám). Za dary jej ďakujem, dosť výrazne zvýšili u mňa počet prírastkov za uplynulý rok.:) Njaväčšiu radosť som mal z Jazzie.:)








2006 Rapunzel´s Wedding Flower Girl Kelly
Ivka mi podarovala moju prvú klasickú neblond Shelly. Ďakujem, Ivka.:)



Fashionistas 2015
Nádherná červenovláska s novou tvárou v mojej zbierke. Je krásna, len Mattel jej nmeusel dať do hlavy lepidlo a našiť jej viac vlasov.:)


Moxie Girlz Friends Tally
Darček od mamy, ktorý mi urobil radosť. :) A nová značka sa vyskytla u mňa.:)



2015 Hunger Games: Mockingjay Part 2 Gale
Ken na ktorého som čakal dlho a je tu a nesklamal.:) Je úchvatný a keď vidím, že zberateľskí Kenovia dostávajú gumené vlasy, možno na dlhšie aj posledný nový Ken s našitými vlasmi.:( Ďakujem Katke a Miši zaňho.




2008 High School Musical 3: Prom Date
Opäť úžasný darček od Nikky a nová tvár v mojej zbierke a rozšírenie mojich tínedžerov. Ďakujem, Nikky.:)


2010 The Twilight Saga: New Moon Jacob
Nová tvár do zbierky. A keďže mám 2 Belly, tak má svoju aj Edward aj Jacob.:) Neplánovaná kúpa. Naživo je krajší kao na fotkách.:)


2013 The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 Emmett
Ďalšia nečakaná kúpa. Zas tvár Tango Ken inak.:) Je to krásavec.:)


2014 Gianfranco Ken
Veľké prekvapenie, bábika z iného materiálu ako ostatné, nová tvár a úžasný kúsok s úžasným oblečením. Cesta k nemu bola tŕnistá, ale je tu.:)




Moxie Girlz Friends Amorie
Opäť náhla kúpa, ale Tally má aspoň kamošku.:) Je zlatá.:)


A ešte špeciálna kategória
Vďaka Nikky som urobil ešte aj ďalšie 4 nákupy, zatiaľ u mňa nie sú, ale sú to prírastky roku 2015.:)

2014 Nisha
Nisha sa mi veľmi páčila, ale cena 85 dolárov bola privysoká, ale potom bola v akcii za 39 dolárov na tbc.com, tak som písal Nikky, nech mi ju kúpi, ešte bolo aj poštovné zadarmo. Keď ju Nikky hodila do košíka, cena sa znížila na 29 dolárov a to je megaúžasná kúpa.:) Ďakujem, Nikky.:)
http://ep.yimg.com/ay/yhst-12761654692319/2014-stephen-burrows-nisha-barbie-doll-nisha-is-named-for-the-cherokee-word-for-night-no-more-than-4400-units-produced-worldwide-pre-order-14.jpg

2013 Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 Carlisle
Nebude v pôvodnej podobe. :D A práve vďaka úprave som sa rozhodol pre kúpu.:) Takže, moja Esme nebude sama.:) Pôvodne som ho zdieľal na facebooku, ale potom som ho cez Nikky zobral ja po ldhom uvažovaní. :) Ďakujem, Nikky.

http://i.ebayimg.com/00/s/NzEyWDQ1Nw==/z/wAMAAOSwNphWZg3b/$_1.JPG?set_id=880000500F

2016 Birthday Wishes Hispanic
Nikky na konci roka robila nákup na tbc.com, tak som sa pridal. :) Konečne Teen Skipper na tele model muse.:)


http://i.ebayimg.com/00/s/NzEyWDQ1Nw==/z/wAMAAOSwNphWZg3b/$_1.JPG?set_id=880000500F

2000 Barbie AA
Vianočný darček od Nikky, priamo podľa môjho zoznamu. Ďalšia Shani, veľmi sa teším.:) Ďakujem, Nikky.:)


http://www.kevinmulligan.com/nrfb_pics/barbie-2000-aa.jpg

Tak to bolo všetko a teraz môžem už prejsť do roku 2016.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí