2015 The Hunger Games: Mockingjay Part 2 Gale

Trochu švindľujem a dnes nepredstavím toho, ktorého som avizoval v Jacobovom článku. Ale niekoho, kto je u mňa už dlhšie ako Jacob a aj Ryan. Akurát musel nastať ten pravý čas na vybalenie a ten nastal dnes. :D



Gale je postava, ktorú hrá Liam Hemsworth (brat Chrisa, ktorý hral Thora). Herec mi zo začiatku nebol veľmi sympatický, ale časom som zmenil názor. Keď vyšla Katniss z prvého dielu, hovoril som si, že škoda, že nevyšli s ňou aj Kenovia. Potom vyšla kolekcia z druhého dielu, kde nám Mattel nadelil až 4 bábiky, ale Galea, ktorý vyzerá najpríbuznejšie Kenovi nevyrobili. Keď vyšiel tretí film, Mattel nevydal žiadnu bábiku. Keď vyšiel 4.film, objavil sa Peeta a potom Katniss a vyzeralo to tak, že Gale zas nebude. Avšak potom sa objavil a bolo jasné, že ho chcem.

Avšak ako je u Mattela zvykom reálne fotky od ľudí predbehli promofotky a myslím si, že v tomto prípade, to bolo na prospech veci. :D Niežeby Gale na prome bol hrozný, je práve taký mužnejší, akurát že podoba s hercom je menšia.:)




http://www.thebarbiecollection.com/shop/the-hunger-games-mockingjay-part-2-gale-doll-cjf56


Reálny "Gale":

http://bookfandoms.com/wp-content/uploads/2014/09/gale-480x322.png

Galea som plánoval kupovať cez Nikky na thebarbiecollection.com, ale keď vyšiel Nikky ani nikto iný odtiaľ nič nechcel. :( Ale potom Hamiša predávala Galea, ale ja som akurát vtedy mal nejakú prácu a nebol som na počítači. Ale Katka-Zmrzlinka nemohla dopustiť, aby som Galea zmeškal a tak kontaktovala Nikky nech mi zavolá a Nikky mi poslala esemesku, že Katka ma potrebuje na fb. Tak som potom sadol k počítaču a Galea som od Hamiši kúpil. :) Takže, už aj ja mám od nej bábiku. :D Gale rýchlo docestoval a ja som sa do dnes naňho pozeral v krabici.:)

Ja si myslím, že Ken sa vydaril, má špeciálnu tvár datovanú 2015 a podoba je tam dosť dobrá. Ken síce vyzerá viac chlapčensky ako mužne, ale to je ok. Má krátke našité vlasy a sú celkom dobre riešené až na pár zblúdených dlhších vlasov. V hlave nemá lepidlo, iba gél vo vlasoch. Telo je kĺbové, druh pivotal. Napriek správam od Mattela sa nedá Gale vyzliecť, dá sa - bundokošeľa je vpredu na suchý zips, gate sú tiež na sucháč, ale vzadu. Gale má čižmy, kušu a plastový postroj.

A teraz záplava fotiek. :D





Nasleduje séria fotiek počas sledovanie tretieho filmu v tv, ktorý plynule nadväzuje na štvrtý s ktorým vyšiel Ken.







Tu vyzerá Gale ako zmes trpaslíka, Arrowa a rapera. :D

















To biele je pozostatok drôtika z krabice.

To na uchu je len odpadnutý vlas.




Nabudúce už fakt kúsok z ságy Twilight, ktorý som avizoval minule.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí