Moxie Girlz Friends Tally

Tak a stala sa nepredstaviteľná vec a ubytoval som bábiku od spoločnosti MGA - najväčšieho konkurenta Mattelu.


Nepodarilo sa to Bratz, Bratzillas, samotným Moxie Girlz ani Moxie Teens prepašovať sa mi domov. Až teraz to nastalo.

Pred dvomi mesiacmi u nás v Metre (v ČR je to Makro) vystavili vianočný tovar a hračky. Čo sa týka Barbie, MH a EAH nič zaujímavé, čo by ste inde nenašli. Prešiel som ďalej popri regáli, kde boli My Little Pony a tam 4 druhy veľmi zlatých bábík, ktoré som ešte nevidel.


Asi mi preskočilo, ale nejako ma opantali, jeden kus stál okolo 4, 50 eur, ale hovoril som si, že nebudem kupovať žiadne úlety mimo Barbie a keď aj tak by som si nevedel vybrať jednu, lebo sa mi páčili 3 (všetky okrem blondíny, ktorá mala najkratšie a najredšie vlasy) a tak som žiadnu nekúpil, avšak ukázal som ich mame.

Po pár týždňov, išli rodičia do Metra a kúpili mi (a áno napíšem to - červenovlásku :D Stále si stojím za tým, že pod tento široký pojem sa dá skryť jednotlivé názvy odtieňov vlasov ako mahagón, ryšavé, červené, jahodové blond a iné) Tally s pehami, mame sa najviac páčila, preto ju zobrala a ja som mal radosť.:) A tak sa značka MGA infiltrovala aj ku mne, ale z nejakého dôvodu mi tieto bábiky viac pripomenuli klasické staršie Kelly/Shelly ako terajšie Chelsea od Mattela.

Tally má tvrdú hlavu, ale nie kvôli lepidlu, ale proste tieto bábiky sú z tvrdšieho materiálu ako Mattelky. Vlasy má príjemne na dotyk a dosť husté. Oblečenie nie je nejako extra úžasné, ale aspoň ho nemá namaľované na tele ako niekto iný (že Chelsea od Mattela, teba myslím :D :D). Bábika sa dá dobre posadiť, ruky idú len dopredu a dozadu. Ale za 4,50 eur, výborná kúpa.:) Beriem to tak, ako keby som si kúpil Monster High.:)










S klasickou Shelly





Veľkostné porovnanie s Kenom Jacobom (áno už aj toho mám, snáď čoskoro predstavím).


Nabudúce sa vrátime k Mattelu, ale zas trošku do alternatívnych vôd.:) Ale som rád, že do budúceho roka mám o jeden rest menej.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí