2015 Fashionistas "Kristen/Midge/Drew"

Tak a je tu ďalší prírastok, tentoraz moja vlastná kúpa.



Keď vyšli promofotky, hovorilo sa o nej, že je to Teresa, z čoho boli ľudia šokovaní. Potom sa o nej hovorilo ako o červenovlasej priateľke Barbie Kristen, ktorej bola Barbie na svadbe v nejakom kreslenom príbehu asi v Barbie časopise. Potom sa o nej samozrejme hovorilo ako o Midge, keďže je to pehatá červenovláska, toto prirovnanie bolo na mieste. A nakoniec sa o nej hovorí ako o novej verzii fashion fever Drew. Mne sa páči tá nejasnosť, že neviete, kto to je a človek ju môže brať ako postavu podľa seba, ako sa mu to hodí.

Táto bábika bola dlho na mojom zozname a plánoval som si ju kúpiť v Prahe ako suvenír. Keďže podľa Mattelu ČR tu mala byť v predaji. Ale samozrejme, nikto ju v ČR a SR v obchode nevidel. Ale Peťa ju doniesla na zraz, kde som sa opäť utvrdil v tom, že ju chcem. Takže, mi zostal už len ebay a padlo na konci októbra rozhodnutie, že bude mojou poslednou Fashionistas 2015. Čo mi až tak nevadí, pretože namiesto ďalších dvoch plánovaných kúpim ich krajšie verzie z kolekcie 2016. Jediná, ktorá mi ešte tak nejako chýba je červenovlasá Skipper.

Toto je moja prvá bábika s tvárou GG zatvorené ústa 2010. Vyzerá úplne inak ako ostatné zástupkyne tejto tváre, lebo obe Fashionistas 2012 ako aj dlhovlásky Hairtastic mali výrazné líčenie. Tento kúsok je akokeby nenalíčený. Maľbu má krásnu, moja nemá nerovnomerné oči ani akokeby stlačenú tvár, ako som už videl na fotkách iných. Vlasy majú nádhernú farbu a sú rovné, avšak nie sú veľmi husté a má ešte v hlave plno lepidla, z mojich štyroch Fashionistas 2015 je jediná takto postihnutá. Má krásne hnedé oči, čo s farbou vlasov nie je až taká častá kombinácia.:)

Ináč dôvod, prečo ma zaujala je aj ten, že ocinova sesternica Zuzka (je výrazne mladšia ako môj ocino) mala "Barbie", ktorá vyzerala podobne ako táto bábika. A mne sa veľmi vtedy páčila, lebo bola úplne iná ako všetky bábiky tej doby. Mala dlhé rovné červené vlasy bez ofiny a modré oblečenie a zatvorené ústa. Viac si nepamätám, mal som asi 4 roky (Zuzka asi 13) a odvtedy som tú bábiku nevidel. Myslím, že nebola od Mattela, keďže Mattel v tom období nemal červenovlásky so zatvorenými ústami, ale bola podobne kvalitná, myslím, že mala gumené nohy a pomerne husté vlasy. Určite nebola tá taká lacná s vlasmi len v strede hlavy. Možno teraz, keby som ju uvidel, možno by som sa zasmial nad svojim prirovnaním, ale budem žiť v predstave, že táto bábika je moderná verzia tej Zuzkinej. :D :D

Šaty sú hore pekné, zvyšok je divný. Táto bábika je kúzelná a až na to lepidlo a hustotu vlasov je dokonalá.:) Fotiek je veľmi veľa, ale keď som to už zredukovať nevedel. :D




Celá jarná kolekcia Fashionistas 2015






















Moje Fashionistas 2015 - 3 z jarnej kolekcie a jedna z jesennej.




Nabudúce si dáme darček, ktorý nie je od Mattela. Snáď stihnem predstaviť ešte do Vianoc. Zvyšok asi až po nich. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí