Zraz Hanilu

Tak a dnes dám bodku za Prahou. Sľúbené fotky zo zrazu s Hanneton.:) Dnes bude menej kecania, viac fotiek.



Keďže Hanneton niesla Nikky narodeninový a aj vianočný darček a podľa pôvodného plánu si mala odniesť vianočný od Nikky + 2 bábiky, čo cez ňu kúpila, nakázali sme jej len 1 kus. Ale balíček z USA, v ktorom boli tie menované 3 kúsky, zadržali Nikky colníci a pustili jej ho až v deň odchodu do Prahy. Ale to sme v čase dohadovania stretnutia ešte nevedeli, preto Hanneton dostala za úlohu priniesť len Vanessu. Ale prekvapila nás tým, že priniesla ešte 2008 Fashion Fever Barbie a Dereka.

Ostatné bolo už povedané. Hanneton zverejnila svoje fotky tiež: http://dockor.blog.cz/1511/sraz-v-praze-18-10-2015

Svoje bábiky som extra nefotil a Nikkyne tiež len zbežne a len tie, ktoré nemám alebo ktoré ešte neboli na žiadnom zraze. Fotil som najmä Vanessu. :D :D Tá je dokonalá. :O Mal som veľa fotiek, ale mnohé neboli kvalitné, ale kvôli nim sa mi vybila batérka v mobile, preto, ste videli fotky z múzeí len od Hanneton.

Veľká skupinovka - Derek a Barbie od Hanneton, potom 5 Nikkyných krások, Hannetonina Vanessa a Nikkine trio a na kraji trčia ešte vlasy ďalšej Nikkynej krásky. A ešte dolu Nikkyna Shellynka od Ivky.


Vanessa a Derek - pár, ktorý sa u Hanneton ešte spolu nestretol, i keď asi rok bývajú v tom istom dome. :D :D Ja som im doprial spoločnú chvíľku. :) Hannetonin Derek je nádherný a má najdlhšie vlasy zo všetkých Derekov, aké som videl.:)


Samozrejme, keď sa vyskytli 2 kusy IT na zraze, musel som ich odfotiť spolu. :) Takže môj Acheron s Vanessou. Všimol som si, že u Peti bola anketa s jej IT pánmi a Acheron to u nej vyhral na plnej čiare.:) Takže, jeho dvojča sa Vám tiež ukáže.:) Vanessa je prekrásna bábika, tá jej maľba a vlasy, to je úchvatné spojenie.:)





Aj Derek si vyskúšal aj inú partnerku a to Hannetoninu Barbie. :) Napriek tomu, že tvár tejto Barbie nemám rád, táto je celkom pekná.:)



2 bábiky s tvárou Kayla/Lea. Nikkyna Barbie Basics 1.0 model 5 a moja Fashion Fever Wave V. Basics je krásna bábika, ale zostávam asi jediným človekom na tomto šírom svete, ktorý ju nepotrebuje vlastniť. :D


A zas tá Vanessa :D Hanneton povedala, že Vanessa chce mať fotku s transvestitom (tak už roky volá moju Red Hot Divu AA), tak som Van splnil jej sen. :D Vanessa na stretnutí so svojim idolom. :D A Hanneton povedala, že naživo je Diva krajšia ako na fotkách. :D





Výlet do 90.rokov s Nikkynými bábikami. 2 kultovky Cut ´n´Style Barbie a Hollywood Hair Teresa. Terku mám aj ja, ale Nikkyna je fungl nová. Síce červenovlasú Barbie sme u nás v obchodoch nemali (boli len blondína v ružovom a brunetka v žltom), ale mal som ju v katalógu 1995, čiže toto je vlastne moje detstvo.:) Mal som fotku, kde bolo vidno dĺžku ich vlasov, ale omylom som ju zmazal a bola lepšia ako tá, čo je tu namiesto nej. :(


A zas Vanessa a jej pózovanie s mojim Finnickom. Hanneton ich takto naaranžovala.:)



Nekvalitná fotka, ale moja jediná Nikkynho Victora/Alejandra, tu je s Nikkynou Basics Leou. Mám ho doma tiež. Keby nám nezmizlo slnko, aj on by mal fotky s Vanessou.:)

Tu máme Írsko 2012, ktoré je naživo nádherné, patrí Nikky.:)

Nikkyne 2 Lary - jednu mám a druhú som už stretol.:)

Opäť dievčatá, ktoré ste už videli.:)

Toto sú 2 kúsky - Free Moving Barbie a Sun Sensation Jazzie z balíčka od Johany, ktoré som dostal na zraze, čoskoro ich už predstavím.:) Obe priniesli do mojej zbierky nové tváre.:) Hnedý vrkoč vpravo patrí mojej roztlieskavačke.

A toto je Nikkyna nová bábika.:)

Potom sa nám zatiahlo a začala byť neskutočná zima, takže fotenie sa skončilo.

Tak Prahu sme uzavreli a teraz sa môžem vrhnúť na 10 predstavovacích článkov a po nich ešte ďalších 5, ale tie kúsky ešte nemám doma. A pomedzi to, ešte novinky o 2016 Barbie a o 2 týždne ma čaká zas ďalší zraz. :D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí