2015 Fashionistas "Kassandra"

Táto slečna ma čakala doma na stole po príchode z Prahy.


Patrí medzi 12 jesenných tohtoročných Fashionistas. Je to bábika s úplne novou tvárou, okrem nej ju má len jedna bábika z 2016. Podľa dizajnéra má predstavovať poločernošku a poloorientálku. Má zaujímavé znamienko na tvárí a ploché nohy.

Pôvodný stav a skica Carlylea Nueru:
https://www.flickr.com/photos/mrbalikbayanbox/18889113809/sizes/z/

Bábiku som zakúpil na americkom ebayi nahú, dostala u mňa šaty, ktoré som dostal od Hanneton na narodeniny, sú z kolekcie 2015.:) Táto bábika je naživo nádherná, možno iba z jedNého uhla je čudná. Spredu je nádherná, má krásne hnedozelené oči oči a nádherné husté jemne zvlnené tmavohnedej farby s červenými prameňmi, ktoré keď trošku zmiešate vznikne pekný mix. Účes má podobný ako Look City Shine Steffie v zlatých šatách. Hlavu má bez lepidla.















Nabudúce sa vrhneme na kúsky, ktoré som dostal na Ferdozraze. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí