2008 High School Musical Prom Date Zeke

Tak a máme tu môj ďalší prírastok. :)



Na facebooku som sa pridal do novej skupiny "Panenky Barbie a retro mrkačky", ktorú spravuje český zberateľ René. Toto je jeho blog:

Prezeral som si jeho bábiky a všimol som si, že má dvoch Zekeov z filmu High School Musical 3, tak som mu napísal, že ak bude niekedy redukovať zbierku, že jedného odkúpim.:) A René mi o pár dní napísal, že mi rád jendého predá, dokonca som si mohol vybrať či chcem pôvodnú verziu alebo upravenú. :)

Vybral som si upravenú verziu. Viem, že niektorým ľuďom sa tá brada na Zekem nepáči, už mi to napísali niektoré zberateľky na fb a ja sa nehnevám, čiže aj v komentároch chcem, aby ste písali Váš skutočný názor.:)

O čo ide? Zeke je postava z otravnej a ťažko-pozerateľnej trilógie High School Musical od Disney Channel. Vďaka tejto trilógii sa preslávili Vanessa Hudgeons a Zac Efron. Ale Mattel bol štedrý a vyrobil aj množstvo iných postáv.

Zeke bol v prvých dvoch dieloch, čo som videl len taká okrajová postava - basketbalistu, ale v trojke, ktorú som nevidel sa asi vypracoval na väčšiu postavu, keďže išiel na stužkovú s hlavnou potvorou Sharpay.



A presne s ňou bol aj v sete. Je to asi jediný set od Mattela v ktorom sú bábiky rôznej rasy spolu. Za čo však treba poďakovať Disney.:)



Toto je skutočný Zeke (Chris Warren), podoba nie je veľká, ale nevadí:


Zeke sa samostatne nedal kúpiť a Sharpay som nepotreboval. Takže celý set som nechcel kupovať. Samaostný Zeke na ebayi bol drahý. Ale nakoniec ho predsa mám.:) Vďaka Renému. :)

Zeke má nižšie telo ako klasický Ken, tak ako všetky bábiky z tejto série. Má kĺbové ruky. Tvár je klasický Jamal 1991, túto tvár zdedil po Chadovi tiež z HSM, ktorý potom dostal vlastnú tvár.:) Je pekne tmavý a má super obočie. Mne sa tá briadka páči. V dnešnej dobe už majú aj maturanti brady. A má pravé vlasy. :) Je to taký milý malý čertík.:)

Oblečenie je frak - sako je samostatné, zvyšok klasika 1 diel. :(

A tu sú fotky, spoluúčinkuje Ričko.:) Fotky vznikli vtedy, keď aj fotky Fashionistas s Lilly. Tiež som farebne a z pohlavného hľadiska zladil bábiku so psíkom. :)













Zekeho odfotím aj s mojimi ostatnými puberťákmi.:)

A nabudúce môj posledný nepredstavený prírastok - splnenie môjho ďalšieho veľkého sna.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí