2015 Barbie Look City Shine Lace Dress

Mám problémy s robením článkov na blogu - cez Chrome mi nejdú a cez Mozillu, je to tak, že keď ju otvorím, hneď sa mi stiahne trójsky kôň. Nuž, ale nahromadili sa mi viaceré nové kúsky v zbierke a treba ich predstaviť.:)



Takže, začnem najstarším prírastkom. Táto bábika mi pribudla do zbierky pred mesiacom a jedným dňom. A bola darček k narodeninám. Mal som niečo v Bratislave, tak som sa stretol s Nikky a ona ma obdarovala touto bábikou, lebo na druhý deň som mal narodeniny.:)

Ide o bábiku z kolekcie Look s tvárou Aphrodite. Vyskytuje sa občas aj v našich obchodoch. Ja osobne som ju videl v obchode dvakrát. Nikky kúpila túto bábiku v Bratislave a povedala, že vyberala z dvoch kusov.

Napriek tomu, že táto tvár je moja neobľúbená, táto kráska sa mi veľmi páči a samozrejme oveľa viac ako druhá bábika s touto tvárou v tohtoročnej kolekcii Look - ryšavka vo fialových šatách. Pripomína mi nejakú Talianku a má taký náboj 60.rokov - ten účes, umelé mihálnice, líčenie a sčasti aj šaty. Apropo šaty s tými som sa na fotkách pohral, pretože podľa môjho názoru majú divnú dĺžku - preto ich uvidíte aj v pôvodnej dĺžke ako aj zahnuté na 2 ďalšie dĺžky. Keď sa zahnú, tak viac zapadajú do konceptu 60.rokov.:)

Vlasy má krásne husté, sú tmavohnedé, nie sú čierne. A má hlavu bez lepidla.

Pamätám si, ako Hanneton napísala, že ona je "bramborová". Keďže jej kolegyne z kolekcie majú zlaté, strieborné a bronzové šaty, tak ona ako štvrtá je predstaviteľkou zemiakovej medaily za 4.miesto. :D :D

Nikuške veľmi ďakujem za túto bábiku, nad ktorou som aj sám uvažoval, že si ju kúpim.:)

Tak a poďme na fotky.:)






Tu sú šaty zahnuté.







Šaty vystreté







Šaty zohnuté

Ešte viac zahnuté






Nabudúce si dáme jedného pána.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí