2013 The Hunger Games:Catching Fire Finnick Odair

Môj ďalší prírastok je šok aj pre mňa samotného. Finnickovi som sa bránil veľmi dlho, nemal pre mňa tú správnu iskru.


V dobách, keď som ešte ani netušil, že herec Sam Claflin bude hrať v sérii Hier o život, som napísal tento článok:

Nuž, tak sa Sam ocitol v sérii Hier o život a od druhého filmu sa v nej drží a uvidíme ho aj v poslednom 4.filme. A tak ho Mattel vytvoril na úkor Galea, ktorého som chcel vidieť radšej ako Kena.

Filmový Finnick, na tomto obrázku to vyzerá tak, že má modré oči.:

http://www.flicksandbits.com/wp-content/uploads/2013/10/EW-FINNICK.jpg

Ale Finnick mal vo filme hnedé oči.
http://static2.hypable.com/wp-content/uploads/2013/11/catching-fire-finnick-costume.jpg

A zistil som, že práve nesprávna farba očí mi na ňom vadí najviac. Keď už chceli modrookého Kena mali vytvoriť Galea, čo aj dúfam, že tento rok vyrobia, keďže z posledného filmu máme vidieť tento rok 3 bábiky.

Hanneton mi stále pílila uši, aby som si kúpil Finnicka, ja som odolával až donedávna. Nakoniec som ho kúpil, je to môj prvý zástupca (ak nerátam Jacka Sparrowa, ktorý je nevybalený) mužského tela pivotal. Je super, že má rozopínateľnú bundu a pod ňou čierne tielko. Vlasy sú husté, hlava bez lepidla, akurát, že jeho tvár je trošku lepkavá a zachytávajú sa mi na nej nečistoty. Maľba je pekná, len mám pocit, že jeho oči sú trošku závadné (mimo nesprávnej farby očí), lebo má cez každé oko takú čiarku.

Tvár má vlastnú, ktorá sa z určitých uhlov dosť na herca podobá. Je to zaujímavá tvár, pretože raz vyzerá mužnejšie ako bežní Kenovia a inokedy dosť žensky.

Asi neviem fotiť kĺbové bábiky, pretože fotenie skončilo detailami na jeho tvár.:)






















Nabudúce si ukážeme dámu, ktorá docestovala v rovnaký deň ako Finnick.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí